YMCE Strategy: Coline Ledroit (Havas Media) en Alessa Van Cottem (Mindshare) zijn de winnaars

FacebookTwitterLinkedIn

Op woensdag 15 mei vond in Dolce La Hulpe de UMA Get Together plaats. Naast de presentatie van de genomineerden uit 6 AMMA-categorieën werden ook de winnaars van de YMCE Strategy onthuld.

De 5 genomineerden van de 6 onderstaande AMMA-categorieën werden er gepresenteerd aan de jury en het aanwezige publiek:

  • Best Use of Native & Content
  • Best Use of Performance Marketing
  • Best Creative Media Use
  • Best Use of Data
  • Best Media Strategy
  • Media Sustainable Development Award

De prijsuitreiking van de Young Media & Channel Experts vormde de apotheose van de UMA Get Together.

Het publiek van 350 professionals juichte de moed toe van de 16 ‘high potentials’ die op 23 april in de kantoren van RMB aan de YMCE-wedstrijd hadden deelgenomen.

Gaetano Palermo (Head of Brand Advertising & Media) en Steven Verlinde (Campaign Project Leader) van Engie presenteerden hen de briefing over de ‘Smart App’.

De winnaars van de YMCE Strategy 2024 ontvingen hun trofee uit handen van Justine De Bruyn (Account Manager bij Var) en Joris De Ryck (Head of Ad Tech bij Roularta Media Group).

Het winnende team van YMCE Strategie 2024 bestaat uit Coline Ledroit (Havas Media – rechts op de foto) en Alessa Van Cottem (Mindshare – links op de foto).

De Young Media & Channel Expert Awards worden georganiseerd door 360° Academy met de steun van UMA (United Media Agencies) om de inventiviteit en creativiteit van jonge mediastrategen te promoten en te stimuleren.

Meer informatie over de editie 2024 vindt u op de website youngmediachannelexpert.eu.