Win For Life en Studio Brussel claimen festivalzomer met gouden partnership

Var
FacebookTwitterLinkedIn

Het populaire krasbiljet Win For Life zet haar aanbod stevig in de kijker door een unieke festivalervaring weg te geven. Het creatief partnership tussen Studio Brussel en de Nationale Loterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale ‘Win For Life experience’: Het Gouden Festivalbandje. Een partnership waarbij awareness, activatie en strategie naadloos samenkomen.

Het Gouden Festivalbandje

Win For Life, het populaire krasbiljet waarbij je elke maand een vast geldbedrag voor de rest van je leven kan winnen, zet zichzelf opnieuw in de kijker met een frisse aanpak. Van april tot mei kunnen drie groepen van drie vrienden strijden om Het Gouden Festivalbandje. Het winnende ‘Gouden Trio’ mag deze zomer gratis naar alle festivals. De groepen logeren een week lang op camping Goud onder de VRT-toren, waar ze in gouden tentjes verblijven en verschillende challenges aangaan. De finale strijd om het ultieme Gouden Festivalbandje is live te volgen on air en op alle socials van Studio Brussel.

“Via onze samenwerking met Studio Brussel sturen we een vriendengroep de hele zomer lang elk weekend naar een festival. En dankzij een extra activatie op de zender kunnen we onze doelgroepen nog breder aanspreken door elk uur gratis festivaltickets weg te geven”, aldus Melissa Fastenaekels, Business & Brand Management bij de Nationale Loterij. “Een creatieve samenwerking die voor veel zichtbaarheid en activatie zorgt en die strategisch helemaal klopt.”

Perfecte match

“Studio Brussel is dé festivalzender in Vlaanderen en Win For Life is een vaste festivalpartner. Dat we de handen ooit in elkaar zouden slaan, is dus zeker geen verrassing. We richten ons beide op een jonge, avontuurlijke doelgroep”, vertelt Anneleen De Wildeman, Head of Creative Audio Partnerships bij VRT. “Deze samenwerking biedt unieke activatiemomenten en enorme zichtbaarheid op radio, tv, sociale media en festivals. Het is een win-win voor beide partijen.”

Interesse in een Creative Partnership om je merk 360° in te zetten?
Ter plekke op drukbezette events, op de socialemediakanalen van VRT, op VRT MAX, via audio en op tv?
Contacteer ons vrijblijvend.