JCDecaux Belgium nodigde op donderdag 15 oktober uit voor een webinar georganiseerd door hun collega’s van JCDecaux UK. Tijdens dit webinar stelde Justin Gibbons zijn boek “P² + C = 5” voor.
Het boek is aanrader voor iedereen die bezig is met reclame, communicatie en mediaplanning. In onze wereld in verandering is het een boeiend inspiratieboek over mediaplanning, zoals de ondertitel belooft: “The New Formula for Mediaplanning Post Covid”.
De wiskundige formule P² + C = 5 geeft meteen de structuur van het boek.
Publieke marketing moet samenwerken met private marketing, in combinatie met de nodige creativiteit. Dit moet leiden tot een resultaat van 5: Attention – Trust – Awareness – Consideration – Activation.
Brandbuilding staat eindelijk terug op de agenda, het is misschien nog niet te laat, maar er moet wel iets gebeuren.
Het boek bevat onderzoek, inzichten en nieuwe ontdekkingen om merken te helpen effectieve, meer gebalanceerde communicatie op te bouwen. Er moet een evenwicht gezocht worden tussen branding en reputatie op lange termijn en het streven naar prestaties op korte termijn.
Het boek P²+C=5 kan hier aangevraagd worden.
The person using this link will need to create a new account. The login email they use must be their work email address and it must be all lower case and they will need to create a password.