Globaal gezien bedraagt de viewability score op display, die door de UMA via DoubleClick Campaign Manager (DCM) wordt gerapporteerd 58%. De score die via InStream op desktops gemeten is bedraagt 67%. Als we de resultaten van de mediabureaus die MOAT gebruiken onder de loep nemen, is de gemiddelde viewability 78 %, t.o.v. een nationaal gemiddeld cijfer van 56% (benchmark opgemeten en gepubliceerd door MOAT). Het resultaat van de mediabureaus van de UMA ligt dus bijna 40% hoger dan het marktgemiddelde.
Andere artikels
![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2024/02/uma.jpg)
Kostprijs mediapitches in 2023: 5,2 miljoen euro
31 mei 2024![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2024/05/TM_Persbericht_Carrousel_BEYONDADVERTISING.jpg)
![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/01/uma-best-media-campaigns.jpg)
![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/03/AMMA-awards.jpg)