Transfer gaat samenwerken met Pickx+

FacebookTwitterLinkedIn

Reclameregie Transfer kondigt officieel hun samenwerking aan met Proximus. Sinds 8 januari commercialiseert de regie de advertentieruimte van Pickx+ in zowel het noorden als het zuiden van ons land. Pickx+ maakt deel uit van de grote audiometrie.

Pickx+ is de premium entertainmentzender die te bekijken is via het Pickx-platform van Proximus. Met “passie voor sterke emoties en onvergetelijke momenten” streeft de zender ernaar om kijkers te betoveren met meeslepende en opwindende verhalen, documentaires en sportevenementen.

Liefhebbers van fictie kunnen kijken naar reeksen als Fargo, The Good Girls Club of Love Me. Ook de filmpremières zijn niet te versmaden, denk maar aan The Whale of Saw X.

Naast de internationale programma’s verwelkomen schermgezichten Saartje Vandendriessche, Katja Retsin, Evy Gruyaert en Luk Alloo je graag in één van de vele lokale producties.

Pickx+ is zowel als stand-alone als binnen de pakketten van Pickx te bekijken voor de klanten van Proximus die gebruikmaken van het televisieaanbod.

Krijn Jonckheere, Hoofd Entertainment & TV bij Proximus Media House: “Ik ben ontzettend blij dat we met Transfer in zee gaan en verder bouwen aan het succesverhaal van Pickx+ in Vlaanderen en Wallonië. Samen gaan we nu bouwen aan de commerciële mogelijkheden op onze zenders.”

Michel Dupont, General Manager van Transfer: “De live-viewing van ongeveer 70% voor Pickx+ weerspiegelt de populariteit van de zender en illustreert de sterke positie van Pickx+ binnen ons groeiend zenderaanbod.”