Strategische samenwerking tussen Andzup en Adjinn

FacebookTwitterLinkedIn

Andzup en Adjinn gaan een strategisch partnerschap aan om de beschikbare gegevens op Andzup te verrijken met gegevens over de digitale reclame-investeringen van merken. De samenwerking moet ook de zichtbaarheid van Adjinn in Europa vergroten.

Andzup, de B2B prospectie-oplossing die informatie uit de wereld van reclame en communicatie centraliseert en volgt, kondigt een strategisch partnerschap aan met Adjinn, leider in advertentie-intelligentie.

Deze technologische samenwerking is een belangrijke stap voor Andzup in de ontwikkeling van steeds effectievere en gepersonaliseerde strategieën voor het volgen en genereren van leads voor de sales- en marketingteams van bedrijven.

Dankzij de integratie van Adjinn zal Andzup periodieke schattingen kunnen geven over de digitale investeringen (display, native en search) van merken in heel Europa, voor een dieper inzicht in de effectiviteit van advertentiecampagnes.

Gianni Perrotta, Country Manager van Andzup Benelux: “De technologie van Adjinn, gebaseerd op kunstmatige intelligentie en machine learning, maakt het mogelijk om de digitale reclame-activiteit van merken nauwkeurig te volgen, zowel op mondiaal als lokaal niveau. Deze samenwerking stelt ons in staat om onze klanten nog nauwkeurigere informatie over digitale advertenties te bieden, waardoor ze weloverwogen en strategische marketingbeslissingen kunnen nemen.”

Adjinn, een onafhankelijke multinationale onderneming gevestigd in Madrid, maakt het mogelijk om de reclamecampagnes van adverteerders in 38 landen te meten en te analyseren. De samenwerking tussen Adjinn en Andzup is gericht op het versterken van hun aanbod in België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland en Spanje.