Shanice Engel wordt next generation partner bij oona

FacebookTwitterLinkedIn

Communicatiebureau oona blijft innoveren en zet dit jaar zet opnieuw een stap vooruit met Shanice Engel die next generation partner wordt en mee haar schouders zet onder de uitbouw van het bureau in de Benelux.

In 2015 startte Shanice bij oona. Vier jaar later werd ze associate partner, een erkenning voor haar groeiende impact binnen de organisatie. Na jarenlang gebouwd te hebben aan internationale ‘love brands’ zoals Nike, Pepsico en Levi’s®, verschoof haar focus naar business development. Eén van haar grootste successen was de ontwikkeling van de Benelux influencer marketingstrategie voor Samsung.

Nu richt Shanice zich als partner mee op de toekomst van oona. Zo werkt ze nauw samen met Werner De Smet, CEO en medeoprichter van oona, aan de verdieping van de propositie en de internationale groeistrategie van de organisatie.

Shanice Engel, partner bij oona: “Bij oona heb ik de unieke kans gekregen om mee te bouwen aan het succes van community-first marketing. Ons bureau is uitgegroeid tot één van de toonaangevende spelers in dit domein, iets waar ik bijzonder trots op ben. Nu wil ik me meer richten op de strategische groei van de organisatie om ons internationaal verder te versterken.

oona’s focus op het bouwen van echte Benelux samengestelde teams, heeft Shanice’s rol verder versterkt. Door tijdelijk het oona-team in Amsterdam te leiden, leerde ze de nuances van de verschillende werkculturen en communities binnen de Benelux van binnenuit kennen. ​

Werner De Smet, CEO van oona: “Shanice is the real deal. Ze staat zowel strategisch, operationeel als relationeel stevig in haar schoenen. Een sterke verankering in de popular culture, een stevige dosis ondernemerschap en uitzonderlijk commercieel talent, zorgen ervoor dat zij de geknipte kandidate is om de toekomst van ons agency mee uit te stippelen.