Roularta Advertising op de AMMA: One Team, One Family, One Planet

Roularta Advertising
FacebookTwitterLinkedIn

Wat waren de uitdagingen en sterke punten van uw AMMA-dossiers?

In 2023 lag de focus van Roularta Advertising op vier kernpijlers: Luxe, News & Business, Women en Health. We volgden een systematische aanpak met grootschalige enquêtes, crossmediale pakketten, interne masterclasses, whitepapers en gerichte communicatie naar alle doelgroepen. Deze methodologie heeft onze expertise en leiderschap in deze segmenten versterkt en adverteerders en agencies gerichte mogelijkheden geboden om hun boodschap effectief over te brengen.

Ons engagement richting onze stakeholders was cruciaal. We organiseerden seminars rond onze vier pijlers, waarbij we waardevolle inzichten deelden en ons commerciële team trainden om deze inzichten te benutten. Deze persoonlijke en diepgaande benadering weerspiegelt onze slogan “We make it personal”.

De sterke punten in onze AMMA-cases zijn de strategische benadering van kernpijlers, sterk stakeholder engagement, onze duurzame initiatieven zoals de paper wrap en focus op digitale innovaties.

Denkt u dat een AMMA u zal helpen in uw toekomstige business?

Absoluut. De AMMA-organisatie biedt een uniek platform om onze realisaties en advertising solutions zichtbaar te maken voor onze stakeholders. Dit vergroot ons bereik binnen de UMA-community en helpt ons om met nieuwe communicatieprofessionals te verbinden door waardevolle initiatieven zoals de YMCA-competitie, waar jonge teams kennismaken met onze advertising solutions.

Aan wie draag je deze prijzen op?

We dragen deze AMMA’s op aan onze klanten. Onze twee zilveren awards (in de categorieën “Media Saleshouse of the Year – Challengers” en “Media Sustainability Award”) beschouwen we als een erkenning van de jury, bestaande uit experts van adverteerders, mediabureaus en onze concullega’s.

Een AMMA is voor ons een bekroning van alle waardevolle contacten en interacties die we met onze klanten hebben. De trofeeën krijgen een prominente plaats op onze werkvloer, waar ze dienen als dagelijkse inspiratie voor ons team om voortdurend te streven naar verbetering in samenwerking met en voor onze klanten.

Uiteraard willen we deze prijzen ook opdragen aan ons hele team. Onze successen op het gebied van duurzaamheid en strategische initiatieven zouden onmogelijk zijn zonder de inzet van alle collega’s van Roularta Advertising en de bredere Roularta Media Group. Onze slogan vat dit perfect samen: “One Team, One Family, One Planet”.