Het nieuwste nummer van PUB Magazine staat volledig in het teken van media en bevat analyses en interviews met heel wat bekende gezichten uit onze sector.
U vindt er interviews met mediawatchers Bernard Cools (Space) en Baldwin Van Gorp (KU Leuven).
Voorts: gesprekken met Xavier Bouckaert (Roularta), Erik Roddenhof (DPG Media), Gert Ysebaert (Mediahuis), Bernard Marchant (Rossel), François le Hodey (IPM), Wim Jansen (DPG Media Advertising), Bart Bollen (Ads & Data) en Eva Bohez (Trustmedia).
Points of view van Remi Boel (OMG) en Hugues Rey (Havas Media), alsook een gesprek met Stefan Lameire en Koenraad Deridder van het CIM.
Wat nog? Een artikel over het warme hart van media voor goede doelen (met Klaartje De Bonnaire van Mediahuis, Sam Homblé van VRT en An Goovaerts van DPG Media), een artikel over de zomertijd van adverteerders met Wim Mathues (Wasserman), Dorien Janssens (Bolt), Mieke Vandenbossche (Nationale Loterij), Kristien Moelans (ITZU), en nog veel meer.