Produpress Advertising komt tot een akkoord met Proxistore om het aanbod van doelgerichte reclame te versterken

FacebookTwitterLinkedIn

Proxistore, een adtech bedrijf gespecialiseerd in gerichte reclame op basis van geolocatie en data, heeft een strategisch partnerschap aangekondigd met Produpress Advertising, het mediabedrijf met een ruim aanbod van media over auto’s, zoals Le Moniteur Automobile, AutoGids, AutoScout24, GP-Inside en Carbu. Dit met de bedoeling zijn gerichte reclameoplossingen te integreren in de catalogi van het Belgische mediabedrijf.

Proxistore, met zijn geolocatiepatent en gegevens over affiniteit, intentie en gedrag, stelt de adverteerders van Produpress Advertising in staat om hun lokale advertentiecampagnes nauwkeurig te richten op de websites van het advertentienetwerk, waardoor hun bereik en de effectiviteit van hun drive-to-store wordt versterkt.

Een samenwerking met wederzijds voordeel

Marc Hootelé, COO van Produpress: “Dit najaar lanceren we een nieuw product dat speciaal is ontworpen voor distributeurs, waarbij contentproductie, printoplossingen en lokale media worden geïntegreerd. Deze samenwerking met Proxistore zal ons aanbod verrijken door een nog nauwkeurigere en effectievere advertentietargeting mogelijk te maken, wat een betere ROI voor onze klanten garandeert.”

Bruno Van Boucq, oprichter en CEO van Proxistore, voegt toe: “We zijn verheugd om samen te werken met Produpress, een gerenommeerde regie. Onze expertise in gelokaliseerde reclame zal de reeds aangeboden oplossingen van de regie perfect aanvullen, waardoor hun klanten meer mogelijkheden krijgen om hun lokale doelgroepen effectief te bereiken.”

Concrete voordelen voor adverteerders

Dankzij dit partnerschap kunnen adverteerders genieten van de volgende voordelen:

  • Groter bereik: Groter bereik: Door te adverteren op de websites van Produpress bereiken adverteerders een massaal, kwalitatief hoogstaand publiek dat gespecialiseerd is in automotive content.
  • Precieze targeting: Dankzij de geavanceerde targetingtechnologieën van Proxistore kunnen adverteerders een uiterst precieze doelgroep bereiken binnen het publiek van het advertentienetwerk.
  • Campagne-optimalisatie: De hoogwaardige gegevens die door Proxistore en haar Customer Success-service worden geleverd, kunnen worden gebruikt om advertentiecampagnes te optimaliseren voor een beter rendement op de investering.