Primetime Regie breidt portefeuille uit met media van Gezinsbond, KWB, Femma en Vrouwennet

FacebookTwitterLinkedIn

Primetime Regie kondigt de uitbreiding van haar portefeuille aan. Het bedrijf is voortaan verantwoordelijk voor de reclamewerving van de media van Gezinsbond, KWB, Femma en Vrouwennet. Primetime Regie was al verantwoordelijk voor de media van Ferm en de regionale publicaties van Themamedia.

Concreet wordt Primetime Regie verantwoordelijk voor de magazines De Bond, Brieven aan Jonge Ouders, Grootouders, Raak, Femma en Markant Magazine. De regie staat in voor zowel print als online.

Wouter Van Melkebeek, CEO van Primetime Group: “Met dit aanbod aan media voor zeer gerichte doelgroepen worden we onvermijdelijk in heel veel mediaplannen. De combinatie van online en offline media is voor ons de ideale aanpak.”

Ontdek alle media van Primetime Regie in de MediaSpecs Database.

Divers en gericht aanbod

De nieuwe toevoegingen omvatten een diverse reeks van Vlaamse titels die elk unieke en gerichte doelgroepen bereiken.

Zo bereikt De Bond, het ledenmagazine van de Gezinsbond met een oplage van 155.000 exemplaren, tien keer per jaar 403.232 lezers. Brieven aan Jonge Ouders bereikt maandelijks 182.800 lezers door ouders met kinderen gedurende de eerste 2,5 jaar te begeleiden met informatie, advies en herkenbare verhalen. Grootouders verschijnt vier keer per jaar en kent een oplage van 15.000 exemplaren. Femma richt zich op dynamische vrouwen van 50+ en bereikt 110.584 lezers met een oplage van 36.210 exemplaren. Markant Magazine is er voor actieve en ondernemende vrouwen, verschijnt vier keer per jaar en bereikt 20.000 lezers. Tot slot kent Raak, het ledenblad van KWB, een oplage van 35.000 exemplaren.

Naast de papieren edities beheren deze organisaties ook diverse nieuwsbrieven en digitale magazines. Primetime Regie neemt de verkoop van reclameruimte op deze platformen eveneens voor haar rekening, waardoor adverteerders volop kunnen profiteren van divers en gericht aanbod.