NOA Outdoor Living lanceert magazine

FacebookTwitterLinkedIn

NOA Outdoor Living zet de uitbouw van zijn contentplatform Stories by NOA verder met de publicatie van een eerste magazine.

NOA Outdoor Living is een inspiratiepark gelegen in Kruisem. Het multimerkenconcept is uniek omwille van de samenwerking tussen 30 partners, van tuinmeubelproducenten over bouwpartners tot architecten.

De publicatie van de eerste editie van het magazine Stories by NOA is een mijlpaal in het contenttraject dat NOA vorig najaar opstartte. Het magazine bevat – gespreid over 100 pagina’s – trends en inspiratie op het vlak van outdoor living. Het wordt verspreid op een oplage van 5.000 exemplaren (4.000 Nederlands en 1.000 Engels), bij NOA en bij alle partners ervan. Het magazine staat niet open voor externe adverteerders.

Naast het magazine brengt het contentplatform Stories by NOA ook outdoorinspiratie via de blog, nieuwsbrief en sociale media. Op alle kanalen zijn de verhalen verdeeld over product stories, case stories en theme stories, zodat de partners telkens in een authentieke context aan bod komen.

Karen Vandenbossche, Brand Strategist bij BeContent: “Het doel van NOA Outdoor Living is om een community van outdoor living lovers uit te bouwen. Dat zijn onder andere architechten, tuinarchitecten, ontwerpers en aannemers, maar ook particulieren zijn er welkom. In het belevingspark van 30.000 m² met 12 ingerichte tuinen kunnen ze terecht om zich te inspireren, plannen te bespreken, materiaalkeuzes te maken en ideeën concreet vorm te geven. Het contentplatform Stories by NOA vult dit belevingsconcept aan.”