Nicolas De Laet gestart bij JCDecaux als Key Account Manager Billboard

FacebookTwitterLinkedIn

Nicolas De Laet startte deze zomer bij JCDecaux als Key Account Manager Billboard in het team van Steven Heylen. Hij brengt 7 jaren commerciële media-ervaring mee, die hij opdeed bij Viacom en SBS.

In zijn nieuwe functie zal hij mee zijn schouders zetten onder de klantenportefeuille van het nationale billboardaanbod van JCDecaux, dat eind vorig jaar een grondige vernieuwing onderging met het aantal borden dat werd uitgebreid, de Dynamic netwerken, het Prestige netwerk en de recent geïntroduceerde digitale 8m²-borden in Brussel.

Nicolas is een zeer bekwame enthousiasteling die de posterspecialisten, media-agentschappen en directe klanten verder gaat begeleiden bij hun briefings voor de grote OOH-formaten”, zegt Steven Heylen. “Door zijn vorige media-ervaring weet hij als geen ander met welke uitdagingen de adverteerder vandaag kampt en hoe we met onze producten hier een oplossing kunnen bieden op maat.