MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Alle info over Belgische, Luxemburgse en Franse media

Beste mediavrienden,

In de databases van MediaSpecs.be en MediaSpecs.fr vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over Belgische, Luxemburgse en Franse media.

MediaSpecs is een handige tool voor zowel snelle zoekopdrachten als uitgebreide mediaplannen (met exportmogelijkheden en budgetbeheer).

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Veel leesplezier.

Bart – Wim – Line – Lola

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

15/07/2024

Maison Moderne herpositioneert Paperjam aan de vooravond van zijn 25-jarig jubileum

Terwijl Paperjam zich voorbereidt om zijn 25ste verjaardag te vieren, onthult de Luxemburgse mediagroep Maison Moderne een ambitieuze strategie om het merk te herpositioneren en te versterken.

Lees meer
 

UGC in regie bij RMB

Vanaf 1 januari 2025 wordt RMB de commerciële vertegenwoordiger van de UGC-bioscopen in België. Zo hervat RMB één van de belangrijkste activiteiten die in 1985 tot de oprichting van de regie leidde.

Lees meer
 

Naast entertainment nu ook sport bij Play6 na integratie van Play Sports Open

Play Sports Open, het open sportkanaal van Telenet, wordt vanaf 13 augustus geïntegreerd in Play6, de tv-zender van Play Media. Play6 zal verhuizen van kanaal 14 naar kanaal 11, het vroegere Play Sports Open-kanaal.

Lees meer
 

Jobs

MediaSpecs zoekt een (toekomstige) mediaspecialist voor database en redactie
MediaSpecs
Meer jobs
 
 

JCDecaux Luxembourg viert zijn verjaardag met een OOH-campagne

JCDecaux Luxembourg viert dit jaar zijn 40ste verjaardag. Om deze belangrijke mijlpaal te vieren, lanceert de regie een OOH-campagne die zichtbaar is in de Luxemburgse straten, op digitale schermen in winkelcentra en in treinstations.

Lees meer
 

Azerion lanceert Generative AI Contextual oplossing in Marketplace

Vincent Delmotte, Managing Director van Azerion Belgium: “Dit strategische initiatief komt op een cruciaal moment, vooral na de beslissing van Oracle om met hun contextual advertising aanbod te stoppen.”

Lees meer
 

Katholiek weekblad Tertio gaat verder als maandelijks magazine

Het katholieke weekblad Tertio stopt met zijn wekelijkse papieren uitgave. Tertio vervangt het papieren weekblad door een maandelijks papieren magazine en een omslag naar digitalisering. De eerste versie van het maandmagazine verschijnt op 18/9.

Lees meer
 

D’M&S trekt Fabien Bruyneel aan als Business Director

D’M&S heeft Fabien Bruyneel aangetrokken om als Business Director de activiteiten van de communicatiegroep in Brussel en Franstalig België verder uit te bouwen.

Lees meer
 

Michel Ferro benoemd tot nieuwe Managing Director van GroupM Nexus

Michel Ferro heeft meer dan twintig jaar ervaring in de sector en werkt al bijna 11 jaar voor GroupM Belgium. Hij ruilt zijn functie van Chief Technology Officer in voor die van Managing Director van GroupM Nexus.

Lees meer
 

Seen from Space: Betalen voor digitale content neemt toe, maar niet voor alles

Terwijl de dagen van volledig gratis online content voorbij lijken te zijn, lijkt de doorbraak van 'pay-per-view' content nog niet in zicht.

Lees meer
 

Best of In-Home: 7 extra cases, waaronder 4 bekroonde campagnes, op Be Inspired-platform

Tijdens de jurysessie van juni van Best of In-Home verrijkte de jury het Be Inspired-platform met zeven nieuwe direct mail en door-to-door campagnes. Vier onder hen gingen met een kroontje aan de haal: AB InBev, Carrefour, De Lijn en Natuurpunt.

Lees meer
 

Agenda

Kantar – Webinar: Unveiling the future of inclusive marketing
16 juli | 14:00 - 15:00
DPG Media Advertising – Webinar: Elevate your digital campaigns with attention measurement insights
20 augustus | 11:00 - 12:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.