Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
In onze database vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over media: reclametarieven, technische fiches, kalenders, bereikcijfers, contactgegevens (sales en redactie) en objectieve zoekcriteria.
Nog geen gebruiker, maar wel interesse? Wij geven u graag een korte rondleiding.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
17/06/2024
|
|
|
|
|
|
|
|
Concreet wordt Primetime Regie verantwoordelijk voor de magazines De Bond, Brieven aan Jonge Ouders, Grootouders, Raak, Femma en Markant Magazine. De regie staat in voor zowel print als online. Ontdek al deze media in de MediaSpecs Database.
Lees meer
|
|
|
|
[Sponsored] Op de AMMA won Roularta zilver in de categorieën Media Sustainability en Media Saleshouse of the Year. "Een erkenning voor ons marktleiderschap in magazines, onze goede relaties met de advertentiemarkt en onze digitale innovaties."
Lees meer
|
|
|
|
Roularta Media Group viel in de prijzen op de uitreiking van de Native Advertising Awards in Kopenhagen. Het won goud in de categorie 'Best Use of Instagram' en zilver in de categorie 'Best Use of Print Media'.
Lees meer
|
|
|
|
Ads & Data viel drie keer in de prijzen op de Native Advertising Awards en mocht eerder ook al twee AMMA’s in ontvangst nemen.
Lees meer
|
|
|
|
De kracht van BRUZZ laat zich vooral voelen bij de Nederlandstaligen (met een score van 78% op naambekendheid), maar het merk is ook goed bekend bij Franstaligen (45%).
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Als er één onderwerp is die de afgelopen maanden (of zelfs jaren) de aandacht van alle Belgische uitgevers heeft getrokken, dan is het wel de concessie voor de distributie van tijdschriften en kranten.
Lees meer
|
|
|
|
GroupM publiceert de zesde editie van haar “Belgian Video Streaming Monitor”. De steekproefgrootte van 1.400 respondenten is nodig om de dynamiek en de fragmentatie van het streaming landschap zo juist mogelijk in beeld te brengen.
Lees meer
|
|
|
|
Naar schatting zijn sociale netwerken goed voor 22-23% van de totale mediabestedingen wereldwijd, een veel hoger cijfer dan in België waar lineaire televisie veruit het belangrijkste reclamekanaal blijft.
Lees meer
|
|
|
|
Robin Vissenaekens zal de dagelijkse, inhoudelijke leiding over beide radiozenders op zich nemen. Hij vervangt in deze rol Jo Nachtergaele die aangaf zich op andere projecten binnen de organisatie te willen concentreren.
Lees meer
|
|
|
|
Thibaut Roland zal verantwoordelijk zijn voor het definiëren en ontwikkelen van de content- en mediastrategie op lange termijn, maar ook voor het versnellen van de transversaliteit van inhoud op tv, digitaal en radio.
Lees meer
|
|
|
|
|
Alle winnaars van de Gold, Silver en Bronze AMMA (Annual Master in Media Awards) werden op 6 juni bekendgemaakt in het Auditorium 2000 van Brussels Expo.
Lees meer
|
|
|
|
Adverteerders en bureaus kunnen nog tot 6 september hun beste digitale realisaties insturen. De categorieën werden aangepast om in lijn te liggen met de IAB MIXX Awards in andere Europese landen en de evoluties binnen de digitale sector.
Lees meer
|
|
|
|
De Soniq Sweet Spot bekroont elk kwartaal een nieuwe radiospot waarin originaliteit, creativiteit, production value en duidelijkheid samenkomen. Na 5 jaar Soniq Awards kiest VIA dus voor een andere invulling om audioreclame in de kijker te zetten.
Lees meer
|
|
|
|
Andzup en Adjinn gaan een partnerschap aan om de gegevens op Andzup te verrijken met gegevens over de digitale reclame-investeringen van merken. De samenwerking moet ook de zichtbaarheid van Adjinn in Europa vergroten.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
17 juni | 08:00 - 21 juni | 22:00
|
17 juni | 14:00 - 16:00
|
18 juni | 16:30 - 19:00
|
18 juni | 18:00 - 21:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|