MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

In onze database vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over media: reclametarieven, technische fiches, kalenders, bereikcijfers, contactgegevens (sales en redactie) en objectieve zoekcriteria.

Nog geen gebruiker, maar wel interesse? Wij geven u graag een korte rondleiding.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Veel leesplezier.

Bart – Wim – Avril – Line – Lola

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

17/06/2024

Primetime Regie breidt portefeuille uit met media van Gezinsbond, KWB, Femma en Vrouwennet

Concreet wordt Primetime Regie verantwoordelijk voor de magazines De Bond, Brieven aan Jonge Ouders, Grootouders, Raak, Femma en Markant Magazine. De regie staat in voor zowel print als online. Ontdek al deze media in de MediaSpecs Database.

Lees meer
 

Twee keer zilver op de AMMA voor Roularta: inzetten op de sterkte van magazines wordt beloond

[Sponsored] Op de AMMA won Roularta zilver in de categorieën Media Sustainability en Media Saleshouse of the Year. "Een erkenning voor ons marktleiderschap in magazines, onze goede relaties met de advertentiemarkt en onze digitale innovaties."

Lees meer
 

Roularta wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards

Roularta Media Group viel in de prijzen op de uitreiking van de Native Advertising Awards in Kopenhagen. Het won goud in de categorie 'Best Use of Instagram' en zilver in de categorie 'Best Use of Print Media'.

Lees meer
 

Ads & Data sleept deze maand 5 awards in de wacht

Ads & Data viel drie keer in de prijzen op de Native Advertising Awards en mocht eerder ook al twee AMMA’s in ontvangst nemen.

Lees meer
 

Studie van Ipsos naar bereik van BRUZZ

De kracht van BRUZZ laat zich vooral voelen bij de Nederlandstaligen (met een score van 78% op naambekendheid), maar het merk is ook goed bekend bij Franstaligen (45%).

Lees meer
 

Jobs

MediaSpecs zoekt versterking: Mediaspecialist voor database en redactie
MediaSpecs
Meer jobs
 
 

WE MEDIA over de distributie van magazines

Als er één onderwerp is die de afgelopen maanden (of zelfs jaren) de aandacht van alle Belgische uitgevers heeft getrokken, dan is het wel de concessie voor de distributie van tijdschriften en kranten.

Lees meer
 

GroupM – Belgian Video Streaming Monitor: Disruptoren op zoek naar getrouwheid en groei

GroupM publiceert de zesde editie van haar “Belgian Video Streaming Monitor”. De steekproefgrootte van 1.400 respondenten is nodig om de dynamiek en de fragmentatie van het streaming landschap zo juist mogelijk in beeld te brengen.

Lees meer
 

Seen from Space – Sociale media in België: stabiele consumptie, drie keer meer inkomsten

Naar schatting zijn sociale netwerken goed voor 22-23% van de totale mediabestedingen wereldwijd, een veel hoger cijfer dan in België waar lineaire televisie veruit het belangrijkste reclamekanaal blijft.

Lees meer
 

Robin Vissenaekens wordt nieuwe programmadirecteur van Play Nostalgie en Nostalgie Plus

Robin Vissenaekens zal de dagelijkse, inhoudelijke leiding over beide radiozenders op zich nemen. Hij vervangt in deze rol Jo Nachtergaele die aangaf zich op andere projecten binnen de organisatie te willen concentreren.

Lees meer
 

RTL Belgium versterkt zich met Thibaut Roland als Head of Media & Content Strategy

Thibaut Roland zal verantwoordelijk zijn voor het definiëren en ontwikkelen van de content- en mediastrategie op lange termijn, maar ook voor het versnellen van de transversaliteit van inhoud op tv, digitaal en radio.

Lees meer
 

AMMA 2024: Alle winnaars in de 14 categorieën

Alle winnaars van de Gold, Silver en Bronze AMMA (Annual Master in Media Awards) werden op 6 juni bekendgemaakt in het Auditorium 2000 van Brussels Expo.

Lees meer
 

Nieuwe categorieën: De IAB MIXX Awards sluiten aan bij de Europese norm

Adverteerders en bureaus kunnen nog tot 6 september hun beste digitale realisaties insturen. De categorieën werden aangepast om in lijn te liggen met de IAB MIXX Awards in andere Europese landen en de evoluties binnen de digitale sector.

Lees meer
 

VIA lanceert de Soniq Sweet Spot ter vervanging van de Soniq Awards

De Soniq Sweet Spot bekroont elk kwartaal een nieuwe radiospot waarin originaliteit, creativiteit, production value en duidelijkheid samenkomen. Na 5 jaar Soniq Awards kiest VIA dus voor een andere invulling om audioreclame in de kijker te zetten.

Lees meer
 

Strategische samenwerking tussen Andzup en Adjinn

Andzup en Adjinn gaan een partnerschap aan om de gegevens op Andzup te verrijken met gegevens over de digitale reclame-investeringen van merken. De samenwerking moet ook de zichtbaarheid van Adjinn in Europa vergroten.

Lees meer
 

Agenda

Cannes Lions
17 juni | 08:00 - 21 juni | 22:00
CommPass Masterclass: Voice
17 juni | 14:00 - 16:00
BMMA: CSR in Action
18 juni | 16:30 - 19:00
C Square: Summer Drink
18 juni | 18:00 - 21:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.