Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week. Voor dagelijks nieuws kan u terecht op www.mediaspecs.be.
In de database van MediaSpecs vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over Belgische, Luxemburgse en Franse media: reclametarieven, technische fiches, kalenders, bereikcijfers, contactgegevens (sales en redactie) en objectieve zoekcriteria.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
26/02/2024
|
|
|
|
|
|
Het aantal bestuurders wordt teruggebracht van 21 naar 8. Deze beperktere samenstelling belooft een grotere flexibiliteit in de besluitvorming en zal uitwisselingen vergemakkelijken. De rol van de strategische comités zal worden versterkt.
Lees meer
|
|
|
|
In een interview met WE MEDIA ontvouwt Koenraad Deridder zijn visie en plannen: “De komende twee jaar komt er meer verandering in meetonderzoek dan in de afgelopen twintig jaar”.
Lees meer
|
|
|
|
Hoe vertaal je impressies naar GRP's en GRP's naar impressies? Met de nieuwe GRP-Calculator op MediaSpecs.be kunnen mediaplanners dit in enkele clicks omrekenen. Berekeningen op basis van de Golden Standard 2024.
Lees meer
|
|
|
|
Het CIM publiceerde nieuwe luistercijfers voor de periode september-december. Met een marktaandeel van 24,65% blijft Radio 2 de grootste radiozender van Vlaanderen, voor Qmusic (14,15%) en Joe (11,66%).
Lees meer
|
|
|
|
Met meer dan 10 jaar data-expertise onthult Clear Channel de vernieuwde versie van haar bestseller People & Places.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Mora kiest voor Havas Media. Ze wonnen de pitch door duidelijke keuzes en innovatieve media-oplossingen op basis van sterke en gefundeerde inzichten.
Lees meer
|
|
|
|
Serviceplan Group viert 10 jaar van succes en innovatie binnen zijn House of Communication in Brussel en kondigt twee nieuwe Managing Directors in zijn team aan.
Lees meer
|
|
|
|
Er waait een nieuwe wind door Publicis Groupe, en die wordt gekenmerkt door ambitie en enthousiasme. Davy Caluwaerts, CEO Publicis Groupe België, presenteert zijn nieuw team dat bestaat uit een Executive Management en een Expert Board.
Lees meer
|
|
|
|
Wie interesse heeft om zijn of haar schouders onder CommPass te zetten, kan zijn kandidatuur stellen tot bestuurslid. De deadline voor sollicitaties is uiterlijk 29 februari om middernacht.
Lees meer
|
|
|
|
|
Eind 2022 werd sustainability een belangrijke strategische pijler voor de regie, waaruit blijkt dat RMB haar sociale en ecologische verantwoordelijkheid neemt. Dit rapport illustreert de vooruitgang in 2023 en werpt ook een blik op de toekomst.
Lees meer
|
|
|
|
Spotify moet zijn gratis gebruikers overtuigen om over te stappen op premium, wat lucratiever is dan advertentie-inkomsten. Niet reclame, maar wel inkomsten die rechtstreeks door gebruikers worden gegenereerd zijn het hoofddoel van Spotify.
Lees meer
|
|
|
|
Gezien het succes in 2022 en 2023 lanceert LaPresse.be de derde editie van "Ouvrir Mon Quotidien Numérique".
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|