Voed je geest met een magazine
Plots zin in rode vruchten? WE MEDIA, de beroepsfederatie van magazines, lanceert deze lente opnieuw een fruitige campagne om de unieke eigenschappen van magazines in de kijker te zetten.
Lees meerPlots zin in rode vruchten? WE MEDIA, de beroepsfederatie van magazines, lanceert deze lente opnieuw een fruitige campagne om de unieke eigenschappen van magazines in de kijker te zetten.
Lees meerIn een voortdurend streven om de visuele aantrekkingskracht van campagnes te verbeteren en adverteerders in dit proces te ondersteunen, biedt Clear Channel een nieuwe dienstverlening aan voor het optimaliseren van digitale campagnes: LiveScope.
Lees meerDe nieuwe app van L'Avenir zal 24/7 updates over lokaal, nationaal en internationaal nieuws brengen. Met zijn nieuwe functies biedt de app uitgebreide nieuwsverslaggeving, waaronder politiek, sport, cultuur en lifestyle.
Lees meerOp 21, 22 en 23 mei lanceert De Zondag voor het eerst ‘Wegwijs in Investeren’, een eventformule voor beginnende investeerders met keynote speaker Paul D’Hoore en aanbieders uit de financiële, vastgoed- en collectables sector.
Lees meerRMB voert enkele aanpassingen door m.b.t. Auvio die een positief effect beloven, zoals een verhoogde 'completion rate' en 'viewability' in RON, en een vlottere optimalisatie in programmatic.
Lees meerBegin mei heeft bpost zijn tarieven voor de bedeling van tijdschriften officieel gemaakt. Ook de operationele gids en de algemene voorwaarden werden gepubliceerd. De nieuwe tarieven zijn van toepassing vanaf 1 juli.
Lees meerVanaf 1 juli zal Ads & Data de commerciële belangen van HBO Max in België behartigen, het streamingplatform dat het beste van HBO, Discovery en Eurosport aanbiedt.
Lees meerVoortaan krijgen Telenet-abonnees die een opgenomen programma op RTL Belgium willen bekijken één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien bij de start van het programma.
Lees meerOm het strategische management van het mediabureau te garanderen, ondergaat Space een transformatie met de terugkeer van Jonathan Rijavec.
Lees meerDe toenadering tussen reclameregie RMB en Sparkers, marktleider binnen het segment van data-analyse voor de gamingmarkt, betekent een belangrijke stap in de evolutie van communicatiekanalen voor merken.
Lees meerClub33, de gemeenschap van jonge professionals van CommPass, kondigt de oprichting aan van een nieuw directiecomité om de activiteiten van de organisatie voort te zetten. Lindsay Auwers (Brightfish) zal het comité leiden als voorzitter.
Lees meerChris Peeters, topman van bpost, verwacht dat het postbedrijf tegen eind deze maand een akkoord zal hebben gevonden met de Franstalige uitgevers over de krantenverdeling vanaf 1 juli. Aan Vlaamse kant werd er al een doorbraak bereikt.
Lees meer