Nieuws

Nieuwe Raad van Bestuur voor DMA

Digital Media Association – de vereniging van online reclameregies en uitgevers in België – heeft zopas een nieuwe Raad van Bestuur voor de komende 3 jaar in het leven geroepen. Het gaat om Alexis Lebedoff van Microsoft Advertising, Bruno Van Bouc...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Wijzigingen bij Roularta Media

Roularta kondigt een aantal wijzigingen aan. Er werd beslist om Weekend Black ook in losse verkoop te verdelen. Hierdoor stijgt de oplage: Weekend Black NL gaat van 143.000 naar 150.000 exemplaren, Weekend Black FR gaat van 84.000 naar 97.000 exempla...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nine2Five nu ook beschikbaar op de iPad

Op 1 maart lanceert StepStone de derde editie van haar Nine2Five magazine. Deze derde editie van het online lifestyle magazine is nog interactiever en beter aangepast aan digitale media. De artikels en advertenties worden verrijkt door het gebruik va...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

ThExpatCorner Brussels: een nieuw magazine voor expats

DAB lanceert een nieuw driemaandelijks tijdschrift voor de expats in België. ThExpatCorner Brussels verschijnt in een tweetalige editie (En-Fr) en heeft een oplage van 8.000 exemplaren.Benieuwd wat een 1/1 of 1/2 pagina quadri kost? Klik hier....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Wijzigingen bij Roularta Media

Roularta kondigt een aantal wijzigingen aan. Op 23 februari verschijnt een nieuw dossier bij Knack: Ziekenhuizen. Bij Knack Extra en Le Vif Extra zijn een aantal dossiers omgewisseld. Het dossier Belastingen / Les Impôts verschijnt bij Knack Extra o...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Wijzigingen bij MMM Business Media

MMM Business Media kondigt een aantal naamsveranderingen aan: Set Up Your Business in Belgium wordt Set Up Your Business in Wallonia, Truck dealers wordt Truck Service en Van & Business wordt Van Europe. Verder verschijnt ook de nieuwe titel Sma...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw ledenmagazine voor Stichting Marketing

Stichting Marketing lanceert een gloednieuw ledenmagazine: Marketing Cahier. Het magazine verschijnt drie keer per jaar op een oplage van 2.000 exemplaren (1.500 leden, 500 geïnteresseerde partijen, scholen, ...). Tarief 1/1 pagina Q: € 1.600. Alle...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuwe regie: Adfusion

André de Woot lanceert een nieuwe regie voor targeted magazines en websites: Adfusion. De nieuwe regie heeft meteen een eerste printmedium in portefeuille. Het gaat om Géo-money, een tweemaandelijks informatietijdschrift over geopolitiek en geo-eco...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

KMO-bijlage bij La Libre Belgique

La Libre Belgique brengt op 26 februari een supplement rond KMO`s. De bijlage schetst een beeld van de dagelijkse realiteit bij KMO`s in Brussel en Wallonië. Nadruk ligt op export, nieuwe technologieën en HRM. Gericht naar 183.000 lezers waarvan me...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 630 631 632 633 634 649 650