Nieuws

Brightfish brengt adverteerders naar Faithless

Dance-groep Faithless trakteert zijn fans op een laatste concert in de Londense Brixton Academy, op 8 april. Fans in België kunnen dit event meemaken, het concert wordt live uitgezonden in acht Kinepolis-complexen. Brightfish maakt het voor advertee...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw netwerk in krantenwinkels: Xample

Xample is een nieuw medianetwerk dat adverteerders in staat stelt om kwalitatieve gadgets, promotionele artikelen en samples van producten en diensten te verdelen. De distributie ervan gebeurt dankzij de logistieke expertise van A.M.P. en haar actiev...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

2 nieuwe producten bij IP Luxembourg

‘Catwalk` zijn zes tweezijdige opgehangen borden in de gang tussen shoppinggalerij Auchan en de kassa`s van het Luxemburgse Utopolis-complex. Adverteerders kunnen een exclusiviteit van twee weken aankopen of kiezen voor één of enkele borden. Ook ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Screenvision wordt Brightfish

Screenvision Belgium gaat voortaan door het leven als Brightfish! De nieuwe naam is een duidelijk signaal voor een nieuwe start. “We wilden de verandering waar we het laatste jaar zijn doorgegaan ook naar buiten toe markeren. Motor van die veranderi...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Paint! op iPad

Op vraag van Levis heeft Sqills een iPad-versie van Paint! magazine gemaakt. De digitale Paint! brengt sfeerbeelden, video's met doe-het-zelftips, praktische tools voor grootse plannen en nog veel meer....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Wijzigingen bij Roularta Media

Er vinden een aantal wijzigingen plaats in de oplage van enkele special issues. De oplage Nest Special Limburg daalt van 48.000 naar 40.000 exemplaren. Knack Weekend Wereld op je Bord stijgt daarentegen van 30.000 naar 32.000 stuks....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuwe naam voor Screenvision!

Screenvision onthult ten laatste op 31 maart haar nieuwe naam! De bioscoopregie pakt voor die naamsverandering uit met een leuke teasercampagne. Media Marketing en PUB zijn partners in crime. Hoofdredacteuren Bart Lombaerts en Mark Anthierens vechten...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De Zondag brengt feestdagedities

Ook op feestdagen die niet op een zondag vallen, is De Zondag van de partij! Op donderdag 2 juni en dinsdag 1 november verschijnt De Zondag met een speciale, nationale editie, die tot de volgende zondag in de displays bij de bakker blijft. Deze feest...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Mediafin viert vijfde verjaardag

Mediafin bestaat vijf jaar en viert dit op 14 mei met een uitzonderlijk dossier: "De nieuwe wereldorde". In dit topdossier richten De Tijd en L'Echo hun blik helemaal op de toekomst. Adverteerders genieten van een voordeeltarief!...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Beonweb wordt Axiloo

Beonweb, de regie van o.a. Famidoo en Famiweb, verandert haar naam naar Axiloo. Ontdek alle titels van Axiloo hier....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuwe lifestylebijlage bij Antwerpen Manager

Het regionale zakenmagazine Antwerpen Manager viert feest: op donderdag 17 maart werd de 50ste editie van Antwerpen Manager gelanceerd tijdens een jubileumhappening in het Hospitality Center VIP van het Antwerps Sportpaleis, in aanwezigheid van een 1...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 624 625 626 627 628 649 650