Op 12 september 100 jaar Sportwereld
Op 12 september bestaat Het Nieuwsblad Sportwereld 100 jaar! Deze verjaardag wordt die dag uitgebreid gevierd met een speciale uitgave van de sportkrant. Bekijk het aanbod van Corelio in MediaSpecs....
Lees meerOp 12 september bestaat Het Nieuwsblad Sportwereld 100 jaar! Deze verjaardag wordt die dag uitgebreid gevierd met een speciale uitgave van de sportkrant. Bekijk het aanbod van Corelio in MediaSpecs....
Lees meerBouwkroniek, het professionele bouwvakblad van België, krijgt een nieuwe look. De focus blijft liggen op aanbestedingen en andere praktische informatie voor de professionele bouwondernemer. Het blad wordt voortaan volledig in vierkleurendruk gereal...
Lees meerPebble Media biedt vanaf nu ook Adverskinning aan op Sporza Live Matchcenter. Dit is een subsite van Sporza, waar sportfanaten scores en liveverslagen van wedstrijden kunnen volgen. Adverskinning is een formaat om websites volledig in de look en feel...
Lees meerIn het centraal station van Antwerpen heeft Jean Philip De Tender, de netmanager van Eén, op 7 augustus 2012 het najaar van Eén voorgesteld aan de pers. Het eerste VRT-net blijft uitgaan van zijn eigen kracht, maar speelt vanaf dit najaar nog sterk...
Lees meerUit de AdQlik-page van MediaXim MDB lezen we dat de reclame-investeringen in het 2de kwartaal gestegen zijn met 0,44% t.o.v. vorig jaar (919.134.105,72 tegenover 915.071.895,93 ). Op nationaal vlak valt te concluderen dat de dalende trend bij ma...
Lees meerNa ERIK, TOM en SERGIO krijgt nu Nathalie Meskens haar eigen personality magazine. De actrice wordt het gezicht van het luxemagazine dat helemaal rond haar is gebouwd. De tarieven en contactinformatie staan in de MediaSpecs database....
Lees meerDe betaalde verspreiding van de dagbladen in België gaat met 0,71% achteruit. De Vlaamse dagbladen behielden hun verspreiding, weliswaar print en digitaal samen, stabiel (+0,44%). De Franstalige dagbladen daarentegen verloren 3,33%. Aan...
Lees meerClear Channel verdiept zijn corporate identity met een nieuwe strategische positionering onder de benaming Where Brands meet People`. Met People&Places`-oplossingen wil Clear Channel de eigenheden en de complementariteit van de producten en v...
Lees meerMet m.nieuwsblad.be biedt Het Nieuwsblad alle smartphone-gebruikers een open nieuwssite aan, waarop iedereen snel de belangrijkste nieuwsfeiten van de dag terugvindt. Nieuws over gemeente of streek, weersvoorspellingen voor de komende week, live vers...
Lees meerVanaf 13 september verschijnt Libelle Weekmenu, een nieuwe, inspirerende handleiding voor elk drukbezet gezin dat dagelijks vers en gezond wil koken. De gids brengt 28 recepten voor alle 7 dagen in de week. Dag van verschijnin...
Lees meerDe klassieke blister maakt plaats voor de gelijmde outsert, die twee tijdschriften bundelt in tête-bêche. Het gaat om Libelle in combinatie met Libelle Lekker! en Femmes d`Aujourd`hui in combinatie met Délices des Femmes d`Aujourd`hui. Een creat...
Lees meerDe Michelingids is wereldwijd geprezen voor de ernstige, kwalitatieve, betrouwbare en objectieve manier waarop de selectie plaatsvindt. De 2013-editie voor België en Luxemburg verschijnt op 22 november 2012, op een oplage van 30.000 ex. Tot nu toe w...
Lees meer