Nieuws

Roularta Media Group lanceert Trends Family Business

De economische magazines Trends en Trends-Tendances lanceren op 10 oktober de eerste editie van Trends Family Business, een nieuwe maandelijkse nieuwsbrief voor bedrijfsleiders van familiale ondernemingen, hun aandeelhouders en experten uit de sector...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

PUUR Lifestyle breidt regio uit

Het Limburgs maandelijks huis-aan-huisblad PUUR Lifestyle vergroot zijn verspreidingsregio. Waar het voordien enkel verscheen in Bocholt, Bree, Dilsen-Stokkem, Kinrooi, Maaseik, Meeuwen-Gruitrode, Opglabbeek en Peer (nu “regio B”), verschijnt het s...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Goeiedag vanaf 28 november ook in Groot-Aalst

Het huis-aan-huis magazine Goeiedag verschijnt vanaf donderdag 28 november ook in Groot-Aalst. Het magazine zal voortaan dus ook huis-aan-huis bedeeld worden in Aalst, Baardegem, Moorsel, Erembodegem, Gijzegem, Herdersem, Hofstade, Nieuwerkerken en M...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Minoc Business Press failliet verklaard

Minoc Business Press is failliet verklaard door de rechtbank in Turnhout. Noël Devos is aangesteld als curator en gaat op zoek naar investeerders met het oog op een mogelijke doorstart.   Minoc is eigendom van het Nederlandse HUB Uitgevers da...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nick Demey Managing Director ZIGT Media

Nick Demey is 1 oktober gestart als managing director van mediabureau ZIGT Media. Nick neemt hiermee het stokje over van Matthea van der Veen die inmiddels twee jaar geleden ZIGT succesvol op de Belgische markt lanceerde. In deze twee jaar is er hard...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Chouette Magazine verwelkomt vierde editie

Het Franstalige huis-aan-huisblad Chouette Magazine heeft er een vierde editie bij. Deze editie telt een oplage van 21.000 exemplaren die door bpost verdeeld worden in de gemeenten Chastre, Mont-Saint-Guibert, Walhain, Gembloux en Sombreffe.  ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Propaganda zorgt voor UpGrade HUBrussel

De HUBrussel (Hogeschool-Universiteit Brussel) organiseerde dit voorjaar een competitie voor de vernieuwing van hun nieuwsbrief 'Tempo'. Dit content project wordt verstuurd naar laatstejaarsstudenten secundair onderwijs die voor een belangrijke keuze...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Analyse resultaten CIM Pers volgens De Persgroep

Vanaf dit jaar houdt de CIM studie niet alleen rekening met het lezersbereik van de papieren versie, maar worden ook de lezers van de digitale versies mee in rekening genomen.   Kranten houden erg goed stand in een snel veranderende markt dank...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 519 520 521 522 523 650 651