Nieuws

VMMa wordt MEDIALAAN in 2014

De Vlaamse Media Maatschappij (VMMa), moederbedrijf van televisiezenders VTM, 2BE, Vitaya, VTMKZOOM en JIM en van radiozenders Q-music en JOE fm, krijgt een nieuwe naam. Vanaf begin 2014 zal VMMa ‘MEDIALAAN` heten. De baseline wordt ‘Maak het Mee`....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

STIMA: Presentatie van de Healthcare Marketing Survey

De stakeholders in de healthcare sector en de overheden maken het bijzonder complex om een efficiënt beleid te voeren. Het verkiezingsjaar 2014 zal die complexiteit nog aanwakkeren. Daarbovenop ontstonden de laatste jaren veel nieuwe digitale tactie...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Fusie MobileWeb en Paratel: CM Telecom

MobileWeb en Paratel, gespecialiseerd in mobiele communicatie en mobiel betaalverkeer, bundelen hun expertises en vormen sinds 5 november CM Telecom. De bundeling betekent tevens dat MobileWeb en Paratel gezamenlijk het pand aan de Fabrieksstraat 61 ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Social Media Day in Zolder: Content Marketing

Guido Everaert beet gisteren de spits af op de Social Media Day over content marketing. Everaert had het in zijn presentatie vooral over storytelling, een kunst die hij de laatste tijd minder en minder in reclame terugvindt. Hij pleitte voor content ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Spicymotion vaart eigen koers

Spicymotion, reeds meer dan twee jaar actief in Mobile Advertising & Activation, vaart sinds de recente overname van Newworld door Aegis Media Belgium een eigen koers.   Naast de steeds groeiende vloot van eigen voertuigen beheert Spicymot...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Real-time gps data op het affichagenetwerk van MobilAd

De affichageregie MobilAd, gespecialiseerd in vrachtwagenreclame, lanceerde eerder dit jaar het online gps platform ‘My MobilAd`. Adverteerders kunnen hiermee hun campagne in real-time opvolgen en krijgen ook toegang tot een hele reeks gedetailleerd...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 515 516 517 518 519 650 651