Nieuws

Nieuwe look bij 2BE vanaf maart

In de loop van maart zal televisiezender 2BE zijn look en logo vernieuwen.   Programmadirecteur Ricus Jansegers: "De vernieuwing van de zenderlook is slechts een klein deel van het verhaal dat we met 2BE aan het schrijven zijn. 2BE zal meer da...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Wijzigingen in verspreidingsgebied Vlan Wallonie Picarde

In de edities van Vlan in de provincie Henegouwen hebben een aantal wijzigingen plaatsgevonden in het verspreidingsgebied. Zo is er een nieuwe editie gecreëerd met de naam Vlan Wallonie Picarde Haute Senne (Vlan WAPI Haute Senne). Er is een uitbreid...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Metro lanceert mobiele site

Vandaag lanceert Metro zijn nieuwe mobiele site Metrotime.be voor smartphone en tablet.   De Metroredactie werd voor dit mobiele luik uitgebreid met een team van webredacteurs. Zij brengen een mix van nieuws en entertainment met onder andere d...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Radio 1 stelt vernieuwd programmaschema en logo voor

Op maandag 27 januari gaat het vernieuwde programmaschema van Radio 1 van start. Radio 1-nethoofd Filip Pletinckx stelde het nieuwe schema gisteren in Muntpunt in Brussel voor. Om relevant te blijven is de zender van focus en van aanpak veranderd. R...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Didier Decaestecker verlaat Lijncom

Na zes jaar als Managing Director zegt Didier Decaestecker Lijncom, de regie van vervoersmaatschappij De Lijn, vaarwel.   Didier Decaestecker stond zes jaar geleden mee aan de wieg van de OOH! Awards (toen LijnCom Awards). Decaestecker blijft ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Telenet lonkt naar VIER en VIJF

Telenet en De Vijver praten mogelijk over een deal om het aandeel van Sanoma (33,3 procent) in De Vijver Media over te nemen. Sinds Sanoma België niet langer meer als een kernland ziet, zijn de aandelen in de etalage gezet. Het is een verrassende ze...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Rebranding van de GRP: “Empowering media people”

Onder impuls van de nieuwe voorzitter Wout Dockx (general manager GFK, audience research) heeft de Raad van Beheer van de GRP een nieuwe positionering uitgewerkt met een nieuw logo en de nieuwe baseline “GRP - Empowering media people”.   De ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 508 509 510 511 512 650 651