Nieuws

Verslag van Trends Night 2014

Op 4 februari vond in Antwerpen de jaarlijkse Trends Night, georganiseerd door STIMA en Bloovi, plaats. Vier digital experts deelden hun digitale trends en inzichten voor 2014.   Bart De Waele van het digital agency Wijs ziet in de toekomst “...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Michel Godelaine (Space) op pensioen

Michel Godelaine, huidig algemeen directeur van Space, heeft beslist om op 14 februari met pensioen te gaan. Michel was één van de medeoprichters van het media-agentschap waarvoor hij uiteindelijk 26 jaar gewerkt heeft. Het management van Space hee...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

MEDIALAAN officieel van start

De Vlaamse Media Maatschappij (VMMa), moederbedrijf van televisiezenders VTM, 2BE, Vitaya, VTMKZOOM en JIM en van radiozenders Q-music en JOE fm, werd vandaag, 3 februari 2014, omgedoopt tot MEDIALAAN. De medewerkers van MEDIALAAN maakten vanmorgen d...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

TMF en MTV in de grote Audimetrie

Sinds 1 januari zit TMF en MTV Noord & Zuid in de grote Audimetrie. Hiermee komen de zenders tegemoet aan de vraag vanuit de markt naar een grotere meetbaarheid, want totnogtoe beschikte de markt alleen maar over cijfers van de kleine Audimetrie....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

BlowUp Media en Mega Media gaan een fusie aan

De vroegere concurrenten bundelen hun krachten tot een joint venture. Ze behoudt de naam van BlowUp Media en het personeel van Mega Media. Op een heel specifieke markt waar de concurrentie sterk speelt en het aanbod van nature tijdelijk is, is het ve...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Actua-TV: nieuw logo, nieuwe stijl en klokvast

Deze week heeft Actua-TV een nieuw pak aangetrokken. De ‘look and feel` van de omroep is volledig opgefrist, er is een nieuw logo en de programmatie gaat iets strakker. Dat betekent dat elke nieuwslus 60 of 30 minuten duurt en vast start op het uur,...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 507 508 509 510 511 650 651