PUB Magazine in het teken van media
Het nieuwste nummer van PUB Magazine staat volledig in het teken van media en bevat analyses en interviews met heel wat bekende gezichten uit onze sector.
Lees meerHet nieuwste nummer van PUB Magazine staat volledig in het teken van media en bevat analyses en interviews met heel wat bekende gezichten uit onze sector.
Lees meerAndzup en Adjinn gaan een partnerschap aan om de gegevens op Andzup te verrijken met gegevens over de digitale reclame-investeringen van merken. De samenwerking moet ook de zichtbaarheid van Adjinn in Europa vergroten.
Lees meer[Sponsored] Het creatief partnership tussen Studio Brussel en de Nationale Loterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven dankzij "Het Gouden Festivalbandje". Een partnership waarbij awareness, activatie en strategie naadloos samenkomen.
Lees meerRoularta Media Group viel in de prijzen op de uitreiking van de Native Advertising Awards in Kopenhagen. Het won goud in de categorie 'Best Use of Instagram' en zilver in de categorie 'Best Use of Print Media'.
Lees meerAds & Data viel drie keer in de prijzen op de Native Advertising Awards en mocht eerder ook al twee AMMA’s in ontvangst nemen.
Lees meerAls er één onderwerp is die de afgelopen maanden (of zelfs jaren) de aandacht van alle Belgische uitgevers heeft getrokken, dan is het wel de concessie voor de distributie van tijdschriften en kranten.
Lees meerDe kracht van BRUZZ laat zich vooral voelen bij de Nederlandstaligen (met een score van 78% op naambekendheid), maar het merk is ook goed bekend bij Franstaligen (45%).
Lees meerConcreet wordt Primetime Regie verantwoordelijk voor de magazines De Bond, Brieven aan Jonge Ouders, Grootouders, Raak, Femma en Markant Magazine. De regie staat in voor zowel print als online. Ontdek al deze media in de MediaSpecs Database.
Lees meerRobin Vissenaekens zal de dagelijkse, inhoudelijke leiding over beide radiozenders op zich nemen. Hij vervangt in deze rol Jo Nachtergaele die aangaf zich op andere projecten binnen de organisatie te willen concentreren.
Lees meerThibaut Roland zal verantwoordelijk zijn voor het definiëren en ontwikkelen van de content- en mediastrategie op lange termijn, maar ook voor het versnellen van de transversaliteit van inhoud op tv, digitaal en radio.
Lees meerAdverteerders en bureaus kunnen nog tot 6 september hun beste digitale realisaties insturen. De categorieën werden aangepast om in lijn te liggen met de IAB MIXX Awards in andere Europese landen en de evoluties binnen de digitale sector.
Lees meerDe Soniq Sweet Spot bekroont elk kwartaal een nieuwe radiospot waarin originaliteit, creativiteit, production value en duidelijkheid samenkomen. Na 5 jaar Soniq Awards kiest VIA dus voor een andere invulling om audioreclame in de kijker te zetten.
Lees meer