Omnicom Media Group verwelkomt nieuw talent
Jeremy Bostaji versterkt PHD als Junior Digital Expert, terwijl Sylvia Carpentier en Estelle Ngongo de groep vervoegen als Media Buyer Executive.
Lees meerJeremy Bostaji versterkt PHD als Junior Digital Expert, terwijl Sylvia Carpentier en Estelle Ngongo de groep vervoegen als Media Buyer Executive.
Lees meerOp 19 januari lanceert Play Media de nieuwe tv-zender Play Crime, die een eigen plekje krijgt naast Play4, Play5, Play6 en Play7. Op Play Crime zal de kijker de klok rond een mooie mix van true crime, crime series en crime films kunnen bekijken.
Lees meerIn september 2023 introduceerde Trustmedia, de advertentieregie van De Tijd en L’Echo, in samenwerking met Magnite, een vernieuwd programmatic aanbod.
Lees meerNa een succesvolle termijn van vier jaar als voorzitter van ACC geeft Marc Fauconnier de fakkel door aan Karen Corrigan, oprichter en CEO van Happiness. De aanstelling van Karen valt samen met het aantreden van enkele nieuwe bestuursleden.
Lees meerArthur Joos neemt de rol van Senior Campaign Manager op zich, Brendon Memeti begint zijn functie als Marketing Executive en Anaïs Thiry gaat aan de slag als Campaign Executive.
Lees meerSamen zullen ze verder bouwen aan de positionering van de haven binnen diverse thema’s, zoals het internationale belang van de haven voor Europa, de haven als economische motor van België en als voorloper in de energietransitie.
Lees meerNet voor het einde van de lopende concessie heeft de regering beslist om de concessie voor de distributie van de pers voor 6 extra maanden aan bpost toe te wijzen.
Lees meerDPG Media en RTL Group hebben overeenstemming bereikt over de voorgenomen overname van RTL Nederland door DPG Media. De naam RTL blijft daarbij behouden.
Lees meerIlse Baele werkte gedurende 18 jaar bij Mediahuis en van bij de opstart in 2021 bij Ads & Data.
Lees meerVIA heeft in samenwerking met RTL Belgium het onderzoek rond het Total Video gebruik aangevuld. Daarmee verkrijgen we opnieuw een nationaal beeld, vergelijkbaar met de edities van deze studie in 2018 en 2021 in opdracht van IP Belgium.
Lees meerAds & Data past haar huidige, commerciële structuur vanaf 1 januari 2024 aan. Dit om in de toekomst nog beter in te spelen op de steeds sneller veranderende noden van de markt, waarbij de focus op data en innovatie ligt.
Lees meerSamira Brophy, Senior Director, Creative Excellence bij Ipsos UK, benadrukte tijdens het BAM Congress de cruciale rol van merken en bureaus bij de implementatie van ESG-initiatieven via gedurfde en zeer creatieve campagnes.
Lees meer