Ouvrir Mon Quotidien Numérique 2024
Gezien het succes in 2022 en 2023 lanceert LaPresse.be de derde editie van "Ouvrir Mon Quotidien Numérique".
Lees meerGezien het succes in 2022 en 2023 lanceert LaPresse.be de derde editie van "Ouvrir Mon Quotidien Numérique".
Lees meerServiceplan Group viert 10 jaar van succes en innovatie binnen zijn House of Communication in Brussel en kondigt twee nieuwe Managing Directors in zijn team aan.
Lees meerMet meer dan 10 jaar data-expertise onthult Clear Channel de vernieuwde versie van haar bestseller People & Places.
Lees meerMora kiest voor Havas Media. Ze wonnen de pitch door duidelijke keuzes en innovatieve media-oplossingen op basis van sterke en gefundeerde inzichten.
Lees meerEr waait een nieuwe wind door Publicis Groupe, en die wordt gekenmerkt door ambitie en enthousiasme. Davy Caluwaerts, CEO Publicis Groupe België, presenteert zijn nieuw team dat bestaat uit een Executive Management en een Expert Board.
Lees meerOm alle spelers die betrokken zijn bij de ecologische en sociale transitie toegang te bieden tot meer zichtbaarheid, lanceren RMB en GiveActions samen het nieuwe reclame-aanbod Blue Speaker.
Lees meerTwo cents, gespecialiseerd in onder meer persrelaties, content management en digitale communicatie, kondigt zijn uitbreiding naar Nederland aan. Dit versterkt de aanwezigheid van moederbedrijf Advanced Fair dat al twee jaar in het land actief is.
Lees meerSchoenenretailer Deichmann (vanHaren voor de Belgische markt) heeft een nieuwe internationale partner. Mediaplus won de pitch voor vijf extra Europese markten, waaronder België.
Lees meerSabato, het weekendmagazine van De Tijd en L'Echo, splitst de huidige functie van hoofdredacteur in twee: Creative Director en hoofdredacteur.
Lees meerHaar missie zal erin bestaan een holistische aanpak te bieden om initiatieven van klanten te stimuleren en de positionering van Proxistore in de locatiegebaseerde en datagestuurde advertentiemarkt te versterken.
Lees meerEllen De Wolf wordt de nieuwe hoofdredactrice van Knack Weekend en Le Vif Weekend. Ze neemt de fakkel over van Ruth Goossens.
Lees meer[Provided by WE MEDIA] Uit het jaarlijks rapport ‘Mediaconcentratie in Vlaanderen’ van de VRM blijkt dat magazines nog steeds op zoek zijn naar de gouden formule.
Lees meer