Stevige groei voor De Tijd en L’Echo
De recente krantenverkoopcijfers van het CIM (declaratie uitgevers) tonen een opmerkelijke groei voor De Tijd en L'Echo. De sterke groei is het gevolg van een succesvolle abonnementenstrategie.
Lees meerDe recente krantenverkoopcijfers van het CIM (declaratie uitgevers) tonen een opmerkelijke groei voor De Tijd en L'Echo. De sterke groei is het gevolg van een succesvolle abonnementenstrategie.
Lees meerDoctolib Siilo, een Frans-Nederlands platform voor veilige communicatie tussen zorgprofessionals, werkt voor zijn PR-activiteiten samen met Team Lewis. Samen zetten ze zich in voor de verdere positionering op de Belgische markt.
Lees meerDe televisiezender Ment TV wordt voortaan opgesplitst in twee aparte zenders: MentPop en Ment55. De twee zenders hebben elk hun eigen profiel, vormgeving, branding en jingles. De advertentiewerving gebeurt telkens door Ads & Data.
Lees meerLaat u tijdens de feestelijke awardshow inspireren door de 33 genomineerde video's die kans maken op in totaal 11 awards. Bovendien bekroont de NextGen Creator Award jong opkomend videotalent.
Lees meerOp 25 april organiseerde Roularta Advertising het #TravelTrends seminar, waarbij een diepgaande analyse van de Roularta Travel Survey werd gepresenteerd aan een talrijk publiek van nationale en internationale reisprofessionals.
Lees meerDe Antwerpse afdeling van Ovide verhuist naar een nieuw kantoor in hartje Antwerpen in een voormalig klooster aan de Sint-Paulusplaats 19. Daar mogen ze ook de nieuwe collega Shreya Mehta verwelkomen. Zij gaat aan de slag als Junior PR Consultant.
Lees meerDe samenwerking tussen het Communicatie Centrum en Sandrine Sepul heeft een einde genomen op 22 april 2024. Er is voorlopig nog geen opvolger bekend.
Lees meerNa eerdere nominaties voor de Digital Media Awards Europe en de Native Advertising Awards is ESG District van Trustmedia nu ook genomineerd voor de AMMA.
Lees meerMet de nieuwe spot "De kracht van mensen" winnen Amnesty International Vlaanderen en iO gratis zendtijd op de VRT. De spot van 30 seconden zal vanaf 29 april een week lang in primetime te zien zijn op VRT 1.
Lees meer[Provided by PUB] De editie van 25 april was een recordeditie met meer dan dan 1.450 professionals en 200 studenten. Vijf internationale topsprekers brachten het publiek in één dag up-to-date met de laatste trends.
Lees meerDPG Media, uitgever van onder meer Het Laatste Nieuws en De Morgen, zegt dat het onder het nieuwe akkoord met bpost wordt geconfronteerd met stijgende kosten. Het bedrijf kondigt maatregelen aan om dat op te vangen.
Lees meer