MNM krijgt nieuw logo, nieuwe baseline en nieuwe programmatie

Nieuw
FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf maandag 2 september klinkt en oogt het merk helemaal anders. Het logo met bijhorende huisstijl, de baseline én de ochtend- en avondshow zitten in het nieuw.

Het nieuwe logo van MNM stelt een opgeblazen letter ‘M’ voor, naar analogie met de missie van het merk: het leven van de Vlaming elke dag een beetje beter maken. Dat komt ook terug in de nieuwe baseline ‘Make Life Sing’.

“MNM blijft de radiozender met de beste popmuziek van vandaag en de voorbije 20 jaar, én verhalen die luisteraars na aan het hart liggen.”

Sander Gillis, Imane Boudadi en, na haar ouderschapsverlof, Maureen Vanherberghen maken je wakker met De MNM Ochtendshow. De drie vrienden zijn nieuwsgierig naar elkaars kleine, grote en soms moeilijke verhalen. Wie luistert begint ongetwijfeld positiever, energieker en gelukkiger aan de dag. Tijdens de avondspits hoor je een vertrouwde stem: Kawtar Ehlalouch. Bij Club Kawtar is iedereen welkom. Elke dag krijgt ze gezelschap van een bekend clublid.

Meer details vindt u hier.