MH Brand Studio lanceert een nieuw native contentplatform voor Decathlon om mensen sportief te laten genieten. Met een reeks inspirerende en activerende artikels over enkele focussporten en -activiteiten van Decathlon zoals fitness, yoga, fietsen, joggen en kamperen, worden geïnteresseerde surfers dit voorjaar in drie waves verleid tot een actiever leven.
Julie Nevejan, Project Manager bij Decathlon: “We zetten al enkele jaren in op native content om mensen te inspireren tot sporten. In partnership met MH Brand Studio zagen we een grote opportuniteit om ons bereik kwalitatief uit te breiden en zo nog meer mensen aan het sporten te krijgen met boeiende content.”
Naast kwalitatieve content maakt het native contentplatform ook gebruik van de data waarover Mediahuis beschikt. Native advertenties op alle Mediahuis nieuwstitels zorgen voor traffic op het platform. Met het oog op het relevant uitleveren van die advertenties worden ze per contentwave getarget op specifieke doelgroepen zoals ‘sportfans’ en ‘reizigers’ afhankelijk van de respectievelijke content.
Hans De Loore, Head MH Brand Studio: “Bij MH Brand Studio houden we van sterke verhalen die een meerwaarde bieden voor onze lezers en een oplossing zijn voor een uitdaging van een merk. Daarvoor kunnen we telkens sterke media en data van Mediahuis inzetten om een kwalitatief resultaat te bekomen.”
Het contentplatform kreeg ook een Franstalige versie met dank aan een partnership met Rossel Advertising.