JCDecaux Luxembourg viert zijn verjaardag met een OOH-campagne

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux Luxembourg viert dit jaar zijn 40ste verjaardag. Om deze belangrijke mijlpaal te vieren en zijn voortdurende inzet om relevant te blijven voor consumenten en adverteerders te onderstrepen, lanceert de regie een OOH-campagne die zichtbaar is in de Luxemburgse straten, op digitale schermen in winkelcentra en in treinstations van 9 tot 15 juli.

De campagne gebruikt eenvoudige woorden om ontwikkelingen in verschillende sectoren te illustreren, zoals de overgang van benzine naar diesel en vervolgens naar hybride en elektrisch rijden in de autosector. Het is een duik in 40 jaar ontwikkelingen en innovaties voor merken.

Zo wil JCDecaux Luxembourg zowel aan het grote publiek als aan de advertentiemarkt aantonen dat het altijd aanwezig is geweest om merken met consumenten te verbinden, maar ook dat het is blijven evolueren en innoveren om relevanter dan ooit te zijn.

Vandaag reikt het aanbod van JCDecaux veel verder dan de traditionele bushokjes. Met Vel’OH! (de fietsenservice in samenwerking met de stad Luxemburg) en een reclameaanwezigheid in alle stations en in de grootste winkelcentra profiteren adverteerders van flexibiliteit op 100 digitale schermen.

Jean-Charles Decaux, Co-Directeur van JCDecaux: “Het jaar 2024 krijgt een bijzondere dimensie, omdat het zowel de 60ste verjaardag van ons bedrijf (opgericht in 1964 door Jean-Claude Decaux) als de 40ste verjaardag van JCDecaux Luxembourg is.”