IPM heeft een baksteen in de maag

FacebookTwitterLinkedIn

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een baksteen in de maag. “We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs”, vertelt Caroline Bossaert van IPM Advertising.

Meer concreet zullen merken uit de renovatie- en decoratiesector kunnen kiezen voor print advertising in verschillende media: in Moustique (editie van 20 pagina’s op 14/2), Paris Match (speciale editie op 15/2) of Deuzio (uitgave op 17/2), maar ook via Essentielle Immo met een speciale Batibouweditie op 3/2 en Essentielle Focus met de uitgave “Tout pour la maison” op 24/2.

“Maar we kunnen ook vormgeven aan uw digitale campagne, aangezien elke adverteerder de mogelijkheid heeft om een display-, native- of videocampagne op ons netwerk te runnen, verrijkt met IPM-data”, vervolledigt Caroline Bossaert.