Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

OMD Flash CIM Radio – Wave 2012-1

Principaux résultats – Nord * 92.5% des 12 ans et plus déclarent avoir écouté la radio au cours des derniers mois (soit +1 point par rapport au 2ème semestre 2011 et +0.2 point par rapport au 1er trimestre 2011) * Par jour moyen, la radio to...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash CIM Radio – Wave 2012-1

Principaux résultats – Nord * 92.5% des 12 ans et plus déclarent avoir écouté la radio au cours des derniers mois (soit +1 point par rapport au 2ème semestre 2011 et +0.2 point par rapport au 1er trimestre 2011) * Par jour moyen, la radio to...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Employer Branding

Meer en meer beseffen bedrijven dat ze niet alleen naar klanten toe hun merk moeten verkopen, maar ook naar werknemers en potentiële werknemers. De FINN whitepaper 'Employer Branding' gaat in op vragen als: hoe kan je je bedrijf aantrekkelijk maken...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
Newsletter

Space Essentials – 2011, the sun always shines on TV ?

Dit document biedt een terugblik op het televisiejaar 2011 wat betreft de kijkcijfers (met inbegrip van het uitgesteld kijken) en het gebruik door adverteerders van TV reclame voor de promotie van hun merken. Hun investeringen zouden nog zijn toegeno...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 95 96 97 98 99 100 101