OMD Flash Reclame-investeringen 2012-02
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor februari 2012....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor februari 2012....
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor januari 2012....
Lees meerPrincipaux résultats Nord * 92.5% des 12 ans et plus déclarent avoir écouté la radio au cours des derniers mois (soit +1 point par rapport au 2ème semestre 2011 et +0.2 point par rapport au 1er trimestre 2011) * Par jour moyen, la radio to...
Lees meerPrincipaux résultats Nord * 92.5% des 12 ans et plus déclarent avoir écouté la radio au cours des derniers mois (soit +1 point par rapport au 2ème semestre 2011 et +0.2 point par rapport au 1er trimestre 2011) * Par jour moyen, la radio to...
Lees meerBelgië telt 7,1 miljoen internauten die gemiddeld 13,6 uur per week op het internet surfen. Het online surfen zit duidelijk in de lift en vervangt meer en meer de traditionale media. In vergelijking met twee jaar geleden kijken de Belgen...
Lees meerCommunicatiebureau FINN en Auxipress onderzochten de uitstraling en de reputatie van zo'n 35 Belgische` CEO's in de Belgische media in 2011. Met dit onderzoek wouden ze nagaan in welke mate de berichtgeving over de CEO`s bijdroeg aan het imago van...
Lees meerMeer en meer beseffen bedrijven dat ze niet alleen naar klanten toe hun merk moeten verkopen, maar ook naar werknemers en potentiële werknemers. De FINN whitepaper 'Employer Branding' gaat in op vragen als: hoe kan je je bedrijf aantrekkelijk maken...
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2012 Q1 - 2011 Q1, op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid....
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2012 Q2 - 2011 Q2 en 2012 S1 - 2011 S1, op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid....
Lees meerAan gegevens geen gebrek. Alleen durven de resultaten wel eens uiteen te lopen. Internetmetingen (vooral van het publiek van websites) zijn een taaie materie, en niet alleen in België. En nochtans bestaat er voor elk van de 3 grote resultatencategor...
Lees meerDe Franse overheid heeft per 5 januari 2009 de publieke omroep France Télévisions verboden om tussen 20u en 6u -nog reclame uit te zenden. Voor de Belgische consument en adverteerder voorspelden we toen geen grote verandering. En we hadden het bij ...
Lees meerDit document biedt een terugblik op het televisiejaar 2011 wat betreft de kijkcijfers (met inbegrip van het uitgesteld kijken) en het gebruik door adverteerders van TV reclame voor de promotie van hun merken. Hun investeringen zouden nog zijn toegeno...
Lees meer