OMD Flash Reclame-investeringen 2013-02
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor januari-februari 2013....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor januari-februari 2013....
Lees meerOm tegemoet te komen aan de nood van vele FMCG-adverteerders om meer inzicht te krijgen in de effecten van reclame, bundelden JCDecaux en Clear Channel hun krachten en gaven GfK Panel Services de opdracht te onderzoeken wat de sales impact is van out...
Lees meerOp 20 maart 2013 presenteerde The House of Marketing de resultaten van haar Yearly Marketing Survey 2013. Uit het onderzoek blijkt dat er nog steeds een algeheel pessimisme heerst onder de marketeers, die zich er bij hebben neergelegd dat ze meer moe...
Lees meerDe UMA (United Media Agencies) heeft de studie van de ruimtekost-evolutie in de reclame van 2007 tot 2012 geactualiseerd. De evolutie van de prijzen en kosten per 1.000 contacten werden apart berekend voor de belangrijkste media sinds 20...
Lees meerAccording to a new forecast by eMarketer, Twitter`s ad revenue could more than double this year to reach $583 million. This surge in ad dollars is largely powered by an increased interest in mobile advertising on Twitter. Mobil...
Lees meerConsumers are now spending more time with online media than they are with traditional forms of media. Globally digital including social media and mobile internet usage now accounts for 57% of daily media time. Digital 2013 A Global An...
Lees meerSanoma Media is proud of their new baseline BECAUSE ADVERTISEMENT IS ABOUT ENGAGEMENT. It perfectly captures what Sanoma Media is about: We are confident that we possess exceptional advantages in-house to give your advertising the best chance of su...
Lees meerOver het algemeen zijn het aantal regies die in MediaSpecs staan toegenomen (+6,38%). Het aantal actieve titels is ook gestegen hetzij in mindere mate (+4,68%) t.o.v. september 2012. Deze trend heeft zich bij verschillende mediumtypes doorgezet, uitg...
Lees meerDe Belgian Direct Marketing Association (bdma) heeft als doelstelling de promotie en de verdediging van direct marketing te bevorderen. Ten einde een samenhangend en transparant beeld te kunnen aanbieden aan het publiek, heeft de bdm...
Lees meerDe bedoeling van dit gemeenschappelijk initiatief van de communicatiesector is praktijkrichtlijnen aanreiken die kunnen helpen om bureaus te briefen en hun expertise optimaal te benutten....
Lees meerVoornaamste resultaten Noorden In het algemeen blijft het radiobereik eerder stabiel: 92.1% van de 12 jaar en ouder verklaart de afgelopen maanden naar de radio te hebbengeluisterd (ofwel +0.9 punt ten opzichte van het 2e trimester 20...
Lees meer