Insights
Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Focus on Luxury
Roularta Media peilde naar hoe Belgische marketeers de marketing van luxemerken zien evolueren....
Lees meerGlobal digital out-of-home handbook update
An overview of the DOOH marketplace worldwide contributed by kinetic offices worldwide, including kinetic Belgium....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2013-07
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor juli 2013....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2013-06
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor juni 2013....
Lees meerMediaXim: Reclame-investeringen 2013 Q2 – 2012 Q2 en 2013 S1 – 2012 S1
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2013 Q2 - 2012 Q3 en 2013 S1 - 2012 S1, op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid. Reclame-investeringen 2013Q2 - 2012 Q2 (Nationaal) Uit de AdQlik-...
Lees meerScreenPlay-studie van Clear Channel: de voordelen van digitale out-of-home communicatie voor adverteerders en merken
De ScreenPlay-studie van Clear Channel wijst op de kenmerken en voordelen van digitale schermen voor adverteerders en merken. De studie, waarvan de focus lag op consumenten in winkelcentra en stationsomgevingen, ondervroeg meer dan 1.000 winkelaars e...
Lees meerAdviesopdracht met betrekking tot het verzorgingsgebied van de regionale televisieomroeporganisaties: analyses, conclusies en aanbevelingen
De belangrijkste conclusies die getrokken kunnen worden uit een studie van Podium Perception Management (PPM), besteld door Vlaams minister van Media Ingrid Lieten, zijn dat de waardering en de reclame-inkomsten van de regionale zenders omlaag gaan e...
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2013-05
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor mei 2013....
Lees meerReader’s Digest European Trusted Brands Survey 2013
This document contains results for each of the 12 countries participating in the 2013 Reader's Digest Trusted Brands Survey, a study of consumer attitudes and opinions related to everyday products and services. Reader's Digest ...
Lees meer