Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

The New Consumer

“The New Consumer” is een jaarlijks kwantitatief onderzoek dat verschuivingen in het aankoopgedrag bij de Belgische consumenten in kaart brengt. Het onderzoek peilt naar het koopgedrag van consumenten en hun verwachtingen rond innovaties in energie...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

International Media Image Survey (I-MIS) 2014

De International Media Image Survey (I-MIS) is een jaarlijkse studie over reputatie en perceptie van de sleutelspelers in de international media industrie. Dit internationale rapport is uitgegeven door C Squared.   Als aan adverteerders we...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

IAB Europe Programmatic Trading White Paper

The IAB Europe Programmatic Trading White Paper addresses current challenges faced by the industry, including the control over big data, transparency and the role of Programmatic Trading in the digital advertising mix.   The launch of IAB ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Omnicom Media Group – Brazil 2014 Impact Report

Omnicom Media Group heeft een onderzoek gevoerd naar de impact van de Wereldbeker Voetbal in Brazilië. Het onderzoek werd voor de start van het toernooi (15/5/2014 – 31/5/2014) uitgevoerd. Er werd in 81 landen gekeken wat de perceptie, het gedrag e...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Letterbox Consumer Survey

91% van de mensen haalt minstens vijf keer per week zijn brievenbus leeg. 70% van de bevolking is nieuwsgierig naar de inhoud ervan. En 87% van het geadresseerde reclamedrukwerk (direct mail) wordt gelezen. Percentages die ook gelden voor liefhebbers...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 78 79 80 81 82 100 101