Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

iMinds Digimeter rapport 2014

Media- en ICT-adoptie in Vlaanderen   De adoptie van computers (zowel laptops als desktops) heeft zich gestabiliseerd op 92,0% (-0,4)*. De laptop blijft het populairste type computer met een adoptiegraad van 79,4% (+0,7)* terwijl 54,3% (-1...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Internet in 60 seconds: facts & figures

Vaak staan we op congressen en in studies stil welke ontwikkelingen ons te wachten staan op online gebied. Maar wat gebeurt er effectief wereldwijd online in 60 seconden?   De twee infographics uit 2013 en 2014 geven een overzicht van wat ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Resultaten van de Marketing Zoom 2014

De veranderende rol van marketing: minder macht, meer invloed   Elk jaar onderzoekt het marketingconsultancybedrijf The House of Marketing de algemene trends en uitdagingen van de marketeer in de Yearly Marketing Survey. De Marketing Zoom,...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
Newsletter

CIM Cross Media : TV, magazines, better together

Door de « Cross Media » data open te stellen, meer bepaald door het combineren van media toe te laten onder bepaalde voorwaarden, heeft het CIM het eindelijk voor de Belgische markt mogelijk gemaakt performanties voor de media te berekenen over de ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 76 77 78 79 80 100 101