Meaningful Brands Study
Onderzoek van Havas Media en Kantar waarbij meer dan 7.700 Belgische consumenten ondervraagd werden over 70 merken in twaalf verschillende sectoren....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Onderzoek van Havas Media en Kantar waarbij meer dan 7.700 Belgische consumenten ondervraagd werden over 70 merken in twaalf verschillende sectoren....
Lees meerDe afdeling research van de VAR nam de CIM-luistercijfers voor de periode september-december 2014 grondig door en puurde daar interessante conclusies uit. De analyse belicht de algemene evoluties in het Vlaamse radiolandschap op het vlak van marktaan...
Lees meerTijdens hun eerste OOH Summit in aanwezigheid van 200 reclameprofessionals presenteerden JCDecaux en Clear Channel samen met GfK vanavond hun tweede onderzoeksgolf naar de ROI van OOH-advertising in de FMCG sector. Doelstellingen van deze 2de golf wa...
Lees meerHet Internet Advertising Bureau (www.iab-community.be) dat meer dan 200 leden uit het Belgische media- en reclamelandschap groepeert, koestert de missie om uit te groeien tot de enige referentie in de digitale wereld als het gaat om kwalitatieve, ver...
Lees meerThe digital (r)evolution that has been going on for the past few years, is putting companies increasingly under pressure. Start-ups offer innovative solutions for customers` most pressing needs; like this, they push the boundaries of whateve...
Lees meerTNS bracht de nieuwe resultaten van hun Kaderledenstudie uit. Deze studie richt zich exclusief op de beslissers in de bedrijfswereld en blijft dan ook de referentie voor zakelijke mediaplanning in de Belgische reclamemarkt. De Kaderledenstudie versch...
Lees meerTerwijl de algemene economische inflatie in de periode tussen 2009 en 2014 uitkomt op 10,5%, is de prijs van de reclameruimte over dezelfde periode van vijf jaar slechts toegenomen met 6,3%. De evolutie van de kost per 1000 contacten over die periode...
Lees meerIeder half jaar brengt MediaSpecs, de online zoekmachine met informatie over reclamemedia in België en Luxemburg, een stand van zaken van haar database. Dit document bericht over de actuele toestand in maart 2015. Dit is de situatie juist na gegeven...
Lees meerThe Cube presenteert samen met het studiebureau AQ Rate een studie over de perceptie van het risico op een black-out in België. Ze combineren de gegevens die enerzijds afkomstig zijn uit earned media en anderzijds uit een opiniepeiling over hetzelfd...
Lees meerWhy did we update our Conversational Marketing Handbook? Well, most brands have defined their communication territory to position their products and services. But since social media is all about conversations, brands can also claim a conve...
Lees meerBy examining technological developments, changing consumer behaviours and shifts in media and entertainment, our annual reports are focused on trends that we believe will shape brand engagement over the coming years. This report is designed to help b...
Lees meerThe House of Marketing startte twaalf jaar geleden met de Yearly Marketing Survey en houdt zo de vinger aan de pols bij de Belgische marketeers. Voor de tweede keer wordt de Yearly Marketing Survey georganiseerd in samenwerking met de Unie van Belgis...
Lees meer