Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Meaningful Brands Study

Onderzoek van Havas Media en Kantar waarbij meer dan 7.700 Belgische consumenten ondervraagd werden over 70 merken in twaalf verschillende sectoren....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Analyse CIM-luistercijfers 2014 W3

De afdeling research van de VAR nam de CIM-luistercijfers voor de periode september-december 2014 grondig door en puurde daar interessante conclusies uit. De analyse belicht de algemene evoluties in het Vlaamse radiolandschap op het vlak van marktaan...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

The Whoohw Survey 2.0

Tijdens hun eerste OOH Summit in aanwezigheid van 200 reclameprofessionals presenteerden JCDecaux en Clear Channel samen met GfK vanavond hun tweede onderzoeksgolf naar de ROI van OOH-advertising in de FMCG sector. Doelstellingen van deze 2de golf wa...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

IAB Matrix: de Belgische barometer voor digitale trends

Het Internet Advertising Bureau (www.iab-community.be) dat meer dan 200 leden uit het Belgische media- en reclamelandschap groepeert, koestert de missie om uit te groeien tot de enige referentie in de digitale wereld als het gaat om kwalitatieve, ver...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

The digital maturity of Belgian companies

The digital (r)evolution that has been going on for the past few years, is putting companies increasingly under pressure.   Start-ups offer innovative solutions for customers` most pressing needs; like this, they push the boundaries of whateve...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Kaderledenstudie 2015

TNS bracht de nieuwe resultaten van hun Kaderledenstudie uit. Deze studie richt zich exclusief op de beslissers in de bedrijfswereld en blijft dan ook de referentie voor zakelijke mediaplanning in de Belgische reclamemarkt. De Kaderledenstudie versch...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Conversational Marketing Handbook

Why did we update our Conversational Marketing Handbook?   Well, most brands have defined their communication territory to position their products and services. But since social media is all about conversations, brands can also claim a ‘conve...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Emerging top ten trends for 2015

By examining technological developments, changing consumer behaviours and shifts in media and entertainment, our annual reports are focused on trends that we believe will shape brand engagement over the coming years. This report is designed to help b...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Yearly Marketing Survey 2015

The House of Marketing startte twaalf jaar geleden met de Yearly Marketing Survey en houdt zo de vinger aan de pols bij de Belgische marketeers. Voor de tweede keer wordt de Yearly Marketing Survey georganiseerd in samenwerking met de Unie van Belgis...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 74 75 76 77 78 100 101