Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Pulsar 2.a: aandacht voor advertenties ontrafeld

Voor de eerste editie van Pulsar kreeg Space in 2014 de Silver AMMA Best Media Research 2013 toegereikt. De vervolgstudie, Pulsar 2.a, gaat nog een stap verder en toont aan dat de aandacht van consumenten en de doeleinden van TV- en magazineadvertent...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Connected Commerce – Global Survey 2015

For the second year, DigitasLBi is publishing the "Connected Commerce – Global Survey 2015", the most comprehensive survey on consumer digital behaviour covering device usage, eCommerce practice, shopping habits and trends, mobile, payment and socia...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OPPA – Top Stories 2015 Q1

Sinds 1 november 2014 heeft de Online Professional Publishers` Association (OPPA) een groepering binnen de CIM internet studie. Van de 254 websites die gemeten worden door het CIM, zijn 41 professionele content websites lid van OPPA. Dit betekent dat...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 72 73 74 75 76 100 101