Insights
Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
IAB standards and technical specifications – June 2015
Klik op de onderstaande link voor de aangepaste standaardformaten voor display, online video, mobile en tablets....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2015-04
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor april 2015....
Lees meerPwC study – Global Entertainment & Media Outlook 2014-2019
The total global advertising revenues will rise at a CAGR of 4.7% to 2019. Like consumer revenues, advertising will see digital growth and non-digital resilience: while global digital advertising revenue will rise at a 12.2% CAGR against just 1.2% fo...
Lees meerOMD Flash – CIM Radio Wave 2015-1
Op 21 mei 2015 verscheen Golf 2015-1 van de CIM Radio-studie. De studie dekt het luisteren in het eerste trimester van 2015....
Lees meerMedia Consumption Forecasts 2015 by ZenithOptimedia
People around the world will spend more than eight hours a day consuming media this year. According to the Media Consumption Forecasts, a new report by ZenithOptimedia, people will spend an average of 492 minutes a day consuming media in 2015, up 1.4...
Lees meerEuropean Online Advertising reaches a landmark 30.7bn after five consecutive years of double digit growth
At the 9th edition of its annual Interact conference IAB Europe today announced that online advertising grew 11.6% to a market value of 30.7bn in 2014. The AdEx Benchmark research the definitive guide to the state of the European on...
Lees meerNielsen: Reclame-investeringen 2015 Q1 – 2014 Q1
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2015 Q1 - 2014 Q1 op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid, en een top 50 van grootste adverteerders 2015 Q1....
Lees meerJongeren vinden YouTube het coolste sociale platform, Snapchat heeft het jongste profiel
GWI Social is het trimestrieel rapport van GlobalWebIndex dat een inzicht geeft in de laatste trends in social networking. Hieronder vindt u de resultaten voor het eerste kwartaal van 2015. Het onderzoek wordt wereldwijd in 33 landen* uitgevoerd bij ...
Lees meerOMD Flash Audimetrie 2015-04
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de kijkcijfers voor april 2015 en de eerste resultaten van de CIM-studie Other Screen Monitor....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2015-03
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor maart 2015....
Lees meerSitebeheerders ontlenen de helft van hun advertentieomzet aan mobiele video
Sitebeheerders verdienen steeds meer aan video. Dat zegt Opera Mediaworks, misschien wel het grootste onafhankelijke mobiele video-advertentienetwerk, met 800 miljoen unieke bezoekers. Video-advertenties zijn anno 2015 goed voor 13 proce...
Lees meer