Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Top Brands bet on YouTube

New analysis by Google and Pixability shows investment and engagement with brands' YouTube content is rising.   Google and video ad platform Pixability analyzed the trends for the world`s 100 top brands when it comes to uploading content t...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Analyse CIM Radio 2015-W1

Hier is onze CIM-analyse die VAR na elke onderzoeksgolf van het CIM Radio-onderzoek publiceert. We evalueren de gezondheid van het medium sedert de start van de face-to-face rekrutering in 2005. In deze analyse ligt de focus op de luistercurves. Afro...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

The Belgian digital landscape in figures

26 mei 2015 was een belangrijke datum voor het Belgische digitale landschap, want na drie jaar afwezigheid waren de nieuwe CIM-bereikcijfers beschikbaar voor de markt.   Sindsdien heeft Pebble Media zich ontfermd over de analyse en de voornaam...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

iMinds digiMeter: een halfjaar Netflix in Vlaanderen

Toen Netflix in 2014 aankondigde dat het ook de Vlaamse huiskamers zou gaan bedienen, gonsde het in de pers van de meest uiteenlopende speculaties: Netflix zou het einde betekenen van reguliere televisie, of - net omgekeerd - zou als Over-The-Top str...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 70 71 72 73 74 100 101