Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Radio – Evolution, no revolution

Radio en internet: complementariteit troef Waar het businessmodel van heel wat media overhoop werd gegooid door internet, is dat bij radio niet het geval. Daarom zal het landschap er in 2020 niet fundamenteel anders uitzien, zo verwacht althans Th...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Agencies – Storytelling staat centraal

Het einde van het USP als ijkpunt In het grensgebied tussen Paid, Owned en Earned Media dienen zich tegen 2020 nieuwe interessante bureaumodellen aan. Koen Denolf (The Fat Lady) en Olivier Trop (The Oval Office) leggen uit waarom de kennisbehoefte...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Digital – Mobiel wordt online standaard

Content meer geconsumeerd via social media Het Internet in 2020 is mobiel (maar toch niet helemaal) en contentconsumptie verloopt dan via social media (al is ook dat niet zeker). Dat lijken de belangrijkste trends binnen het ‘jongste medium’ v...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Programmatic – Media-aankoop geautomatiseerd

In 2020 zal online advertising volledig programmatic verlopen Programmatic buying is dé trends binnen mediacommercialisering. Voorlopig wordt het vooral in de online-wereld gebruikt, maar hoe zal de situatie er in 2020 uitzien? We lieten met Jean...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Outdoor – Veel technologie, weinig disruptie

"Wij worden het meest betrouwbare medium" Terwijl digitalisering voor veel media het bestaande businessmodel op zijn kop zet, staan de outdoor media zowat te popelen om verder te investeren in nieuwe technologie. Dat betekent meer digitale scherme...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Activation – Sales Promotion in 2020

myShopi als vaste metgezel van de consument, het digitale verlengstuk van de brievenbus Sinds Belgische distributie in 2011 van eigenaar veranderde en een nieuw management aan boord kwam, koppelt het logistieke groei aan een focus op marketing- en...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Sales House – Meer ruimte voor creativiteit

Ruimteverkoper wordt media-adviseur De komst van programmatic is voor de sales houses geen bedreiging, maar een kans om zich verder te onderscheiden. “We zullen ons kunnen richten op onze kerntaak: campagnes afstellen op de doelstelling van de a...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 65 66 67 68 69 100 101