OMD Flash Audimetrie 2016-09
In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen. Klik op 'Lees meer' voor de cijfers van september.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen. Klik op 'Lees meer' voor de cijfers van september.
Lees meerNaar aanleiding van de Media Vision Day hebben Roularta en GRP een speciale editie gemaakt van 'The R-Evolution'.
Lees meerSpace heeft een document opgesteld dat de aanpak uiteenzet i.v.m. een uniforme berekening van de relatieve kost van online video advertising in België.
Lees meerTijdens de maanden april en mei van dit jaar heeft Space een tweede online enquête laten uitvoeren over een aantal veel gestelde vragen met betrekking tot media en marketing offline en online. Hieronder bespreken we het derde luik van deze studie: o...
Lees meerHet CIM publiceert in België de officiële TV-kijkcijfers, gebaseerd op het kijkgedrag op TV schermen. Daarnaast volgt het sinds 2014 ook het kijken naar TV en video op nieuwe schermen (desktop, laptop, tablet, smartphone en multimediaconsole). Twee...
Lees meerVolgens de 5e editie van het Matrix-onderzoek, uitgevoerd door het Interactive Advertising Bureau (IAB), wijden de adverteerders gemiddeld 34,7% van hun reclamebudgetten aan digitale media. Een cijfer dat sinds de eerste editie van dit onderzoek voor...
Lees meerIn de Flash Reclame-investeringen vindt u een overzicht van de maandelijkse MDB-cijfers. Dankzij de Flash krijgt u iedere maand inzicht in de investeringen per maand, economische groep en mediumtype en kunt u zo de Belgische reclamemarkt van dicht...
Lees meerIn de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen. Dankzij de Flash kunt u iedere maand de veranderingen in het bereik in zowel het Noorden als...
Lees meerSinds zijn publicatie in mei door RMB, heeft de crossmedia-studie MediaXperience tal van learnings geleverd over de media-gewoonten van de Belgen. Alvorens zijn tweede fase in te gaan, bezorgt de studie ons enkele andere waardevolle gegevens. Ontdek ...
Lees meerGfK Belgium heeft een online survey gevoerd bij 2500 Belgische consumenten in augustus 2016 over binge-watching. In een notendop: 56% van de Belgen binge-watcht ten minste één keer per maand; GenZ binge-watcht meer in verge...
Lees meerVanessa Gohy, zelf al 7 jaar blogger en bedenker van het PR & event bureau met haar naam, presenteert de resultaten van het eerste deel van haar onderzoek naar Franstalige bloggers in België. De Belgische Franstalige blogger is een vrou...
Lees meerLes résultats de la troisième et dernière vague des audiences CIM Radio de la saison 2015-2016 relatifs à la période avril-juin* viennent d`être publiés. Ils permettent de faire un bilan statistiquement fiable des audiences de la dernière sai...
Lees meer