Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Onderzoek

97,2% van webverkeer op OPPAb sites is menselijk

Invalid Traffic (IVT) zijn advertenties waarvan vermoed wordt dat ze niet bekeken worden door mensen, maar door robots. Het gemiddelde IVT op de websites van De Persgroep, Mediahuis en Rossel tussen februari en oktober bedroeg 2,78%.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
Onderzoek

Een op drie Belgen twijfelt over betrouwbaarheid media

Meer dan vier op de tien Europeanen vinden dat hun nationale media geen betrouwbare informatie verspreiden. In België gaat het om 35 procent van de bevolking, zo leert het onderzoek 'mediapluralisme en democratie' van de Europese Commissie.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Sterke stijging in de digitale uitgaven in 2017

Uit onderzoek van Zoomin.TV onder de Top 25 adverteerders in 25 verschillende landen, blijkt dat in het vierde kwartaal van 2016 de digitale uitgaven met maar liefst 42% stijgen, terwijl het totale advertentiebudget 10% groeit.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Tell A Vision 2016: A brief summary

On the 8th November 2016, the Belgian audiovisual market presented itself for the second time as one voice during Tell A Vision. This year’s topic was “redefining TV & Radio, engaging audiences across multiple devices through premium content”.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
Onderzoek

Spotify en Radio: een complementair duo

Spotify heeft voor de tweede keer een internationaal onderzoek uitgevoerd waarbij ze het luistergedrag van zijn gebruikers vergeleken met dat van traditionele radioluisteraars.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 57 58 59 60 61 100 101