Ooyala Global Video Index 2016 Q4
Ooyala's new Q4 2016 Global Video Index has the details, in a brand-new breakdown of video viewing habits by global regions.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Ooyala's new Q4 2016 Global Video Index has the details, in a brand-new breakdown of video viewing habits by global regions.
Lees meerIPG Mediabrands presenteerde de eerste resultaten van zijn MDEX, een nieuw wereldwijd onderzoek dat de meest ‘mobile ready’ merken rangschikt. Dit is de top 10: Facebook, Amazon, 7-Eleven, Hyundai, Microsoft, Nike, Google, Adidas, OLX en Target.
Lees meerElk half jaar brengt MediaSpecs, de online zoekmachine met informatie over reclamemedia in België en Luxemburg, een stand van zaken van haar database. Dit document bericht over de actuele toestand van maart 2017.
Lees meerMediaXperience, het crossmedia-onderzoek van RMB, leverde al veel learnings op over de mediagewoonten van de Belgen. Dit speciale dossier over de typologie van de mediaconsumenten onderscheidt 5 grote gedragswijzen bij onze Belgische bevolking.
Lees meerIn de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen. In deze editie gaat het over 'televisie in 2016' en 'de marktaandelen van januari 2017'.
Lees meerDat advertenties van merken terechtkomen op dubieuze en zelfs criminele websites is te wijten aan een online ecosysteem dat te snel gegroeid is om deze merken bescherming te bieden. Brand safety wordt zo een ernstig probleem voor adverteerders.
Lees meerViewability van online advertenties is een belangrijk gespreksonderwerp in de digitale reclamewereld. UBA deed bij haar leden een onderzoek om na te gaan in welke mate de huidige standaard nog tegemoet komt aan hun behoeften.
Lees meerSterke stijging van de mediawaarde in 2016 in België: in constante waarden werd bijna de kaap van 7% gerond. Helaas is er een sterk contrast tussen het eerste dynamische semester en het tweede futloze halfjaar.
Lees meerEvery year, the UK communications regulator Ofcom publishes their International Communications Market Report. The report benchmarks the performance of UK communications sectors against different comparator countries.
Lees meerVoor de UBA is het onverantwoord dat Europese politici zo goed als alle reclame voor voeding en dranken voor 21 uur willen verbieden. De industrie neemt in deze reeds zijn verantwoordelijkheid via zelfregulerende initiatieven.
Lees meerNaar welk programma keek de Vlaming het afgelopen jaar het meest? CIM heeft de Top 100 kijkcijfers van 2016 bekendgemaakt. Daaruit blijkt dat de EK-wedstrijden van de Rode Duivels de meest bekeken uitzendingen waren.
Lees meer