OMD Flash Audimetrie 2017-08
De Flash Audimetrie geeft u een overzicht van de marktaandelen en van het commercieel aanbod van de zenders op verschillende doelgroepen.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
De Flash Audimetrie geeft u een overzicht van de marktaandelen en van het commercieel aanbod van de zenders op verschillende doelgroepen.
Lees meerHet CIM maakte op 24 augustus de laatste radiobereikcijfers bekend. In deze Insights vindt u de radiobarometer van RMB Marketing, bijgewerkt volgens de resultaten van golf 2017-2.
Lees meerElk half jaar brengt MediaSpecs, de online zoekmachine met informatie over reclamemedia in België en Luxemburg, een stand van zaken van haar database. Dit document bericht over de actuele toestand van september 2017.
Lees meerOoyala’s Q2 2017 Global Video Index shows that the mobile video growth curve has slowed (at least for the moment).
Lees meerIAB Europe announces that the total programmatic display advertising market in Europe experienced another year of double-digit growth jumping 42,7% from €5.7bn in 2015 to €8.1bn in 2016.
Lees meerOp 24 augustus 2017 verscheen golf 2017-2 van de CIM Radiostudie. De studie dekt het luisteren in het tweede trimester van 2017.
Lees meerDe Flash Audimetrie geeft u een overzicht van de marktaandelen en van het commercieel aanbod van de zenders op verschillende doelgroepen. In deze editie focust OMD op de eerste resultaten van TF1.
Lees meerIn deze MDB studie maakt Nielsen voor het eerst gebruik van Pathmatics, waarbij het niet meer afhankelijk is van de regies. Nielsen bepaalt nu zelf wie en wat er gemeten wordt.
Lees meerThis whitepaper draws on the new and emerging trends in mobile opportunities, how these can be accessed programmatically and how to consider mobile as part of the overall programmatic mix.
Lees meerAs figures from Nielsen’s quarterly Total Audience Report indicate, young Americans are watching less and less TV. Since Q1 2011, the time Americans aged 18-24 spend watching TV dropped by more than 40 percent.
Lees meerIn deze CIM-analyse bespreekt Var het dag- en weekbereik van radio, alsook de luisterduur zoals gemeten in 2017-W1.
Lees meer