Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

BAM: How to advertise guide on programmatic marketing

Sinds de opkomst en de sterke groei van programmatic en digitale innovatie is het voor adverteerders en bureaus moeilijk om uit te maken of een leverancier voldoet aan wat gangbaar is in de Belgische markt. Daarom publiceert BAM een gids.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Binge watching neemt toe en verandert

Uit de Establishment Survey van het CIM blijkt dat het percentage ‘binge watchers’ sterk toeneemt. De stijging is vooral merkbaar bij jongeren (12-34 jaar), waarbij series van betalende streamingdiensten zoals Netflix, het meest bekeken worden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Opinie van Xavier Bouckaert: daadkracht voor 2020

Xavier Bouckaert, voorzitter van WE MEDIA en CEO van Roularta Media Group, laat in dit opiniestuk zijn licht schijnen over de toekomst van de mediasector. Van de politiek verwacht hij dat die de Gafa's conform ons ecosysteem reglementeren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 38 39 40 41 42 100 101