Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: Home sweet audio

Dankzij de publicatie van het Audio Time-onderzoek van het CIM hebben we nu een ruimer beeld, aangezien daarin het hele audiobereik bekeken wordt en niet alleen radio. Audio Time werd online gevoerd in 2021 bij 3.500 respondenten van 12 tot 74 jaar.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Audio Time

Het aandeel van audio in onze activiteiten neemt toe: Belgen besteden nu ongeveer 5 uur per dag aan het luisteren naar radio, muziekstreaming of podcasts. Tussen 2017 en 2021 is de luistertijd met maar liefst 40 minuten toegenomen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Online news vooral tijdens de week

Dankzij de gegevens van de CIM Internetstudie kan men het relatieve belang van online nieuwsberichten van elk van de 7 dagen van de week beoordelen. De belangrijkste bevinding is dat deze op weekenddagen minder worden gelezen dan op weekdagen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 18 19 20 21 22 100 101