Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: “Twitter is not only about news”

Het sociale netwerk monopoliseert op zijn zachtst gezegd de mediapagina’s in de pers momenteel. Onder andere met berichten over massaal afhakende gebruikers die ontevreden of bezorgd zouden zijn over de overname van Twitter door Elon Musk.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Resultaten CMO Barometer

Het marketingjaar 2023 zal volgens de "CMO Barometer" van Serviceplan Group in België en Nederland in het teken staan van vele onderwerpen: recessie, crisis, branding, digitalisering en duurzaamheid zijn de hot topics.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: CIM RAM, nog steeds FM

In 2020 werd in de studie CIM Radio Audience Measurement een reeks vragen geïntroduceerd over audiogewoonten. Zij vormen nu een dataset waaruit geen revolutionaire evoluties blijken, maar die wel op beperkte verschuivingen wijzen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM: Mediatrends in België

Belgen houden van audiovisuele en digitale media. Dat blijkt uit de laatste CIM Establishment Survey: 97% van de Belgen zegt de afgelopen 30 dagen videocontent te hebben bekeken (op televisie of online) en 86% heeft naar audio geluisterd.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 12 13 14 15 16 100 101