Initiative, het mediabureau van de groep IPG Mediabrands, won de aanbesteding uitgeschreven door Quick om hun media- en digitale strategie te vereenvoudigen en te rationaliseren. Zo wordt voor de allereerste keer het aankopen van advertentieruimtes voor Quick in Europa gecentraliseerd onder één agentschap. In 2012 bedroeg het totale mediabudget 51,5 miljoen euro bruto. Isabelle Rouhan wordt verantwoordelijk voor de budgetten in Frankrijk en Sylvie Irzi in België.
Andere artikels
![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2024/04/telenet-adsomenoise.png)
Telenet kiest voor AdSomeNoise
15 april 2024![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/02/uma.jpg)
![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2021/03/Effie-Belgium.png)
Effie Awards 2023: negentien prijzen waaronder drie Gold
6 oktober 2023![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2023/07/UMA-GT-2022-Logo-25-08-with-background-2048x1195-1.jpg)